Terug naar overzicht
Ja ik ken da, wij zijn ook al een jaar verloofd en trouwen pas 21/05/10 omdat we nu volop aant verbouwen zijn.Een jaar is zo ommaar als je op iets wacht duurt de tijd altijd langer hé!Veel succes nog!Groetjes
Hey!Een jaartje, fijn he! Deze dag, een jaar later weten dat je gaat trouwen. Het zal vliegen, wees er maar zeker van!Ik daarentegen heb net het tegenovergestelde gedaan. Half jaar tijd om alles voor te bereiden :)Nog 78 dagen te gaan! Heeft z'n voor en nadelen. Da's elke dag (of toch vaak) ermee bezig zijn! Voordeel is natuurlijk dat je naar een climax groeit op korte tijd! Op dit moment verloopt alles super goed dus laten we hopen dat dat zo blijft gaan! Momenteel ben ik aan het werken aan een uitgebreid draaiboek, namelijk wat er de dag voor het huwelijk allemaal gedaan moet worden en wat er de dag zelf moet gebeuren. De dag zelf is echt met tijd enzo uitgewerkt dus super gedetailleerd, maar een vriendin van ons gaat ceremoniemeester zijn en zo weet ze onze verwachtingen en kan ze alles goed opvolgen.Groetjes en nog veel aftelplezier! xxx
Waar is de tijd dat het hier nog 365 dagen was ... :) nog 28 daagjes!! 'k mag er soms echt niet teveel aan denken of word gek van de zenuwen!
Ik ben ook maar 6 maanden verloofd geweest, vond dat lang genoeg hoor!Intussen 20 dagen getrouwd..
Hey Els!Bij ons nog 303 (komen van +/- 400) maar ik vind het ook soms te lang hoorEnderzijds kunnen we optimaal voorbereiden maar anderzijds wil ik dat die dag er zo snel mogelijk iswe kunnen nog bijna een jaar samen aftellen ;-)Sofie 15/05/10
Hoi Els,ook ik begin het 'wachten' zo wat beu te worden...Al het belangrijke (zaal, traiteur, fotograaf, dj, gemeente, kerk, vervoer en kleed) ligt vast, maar voor al de rest is het nog te vroeg om echt al concreet te regelen...En dan duurt de tijd inderdaad heel lang...Bovendien wonen wij al ongeveer een jaartje in ons huisje en buiten een oprit aanleggen en de boven nog verder afwerken moet er niet zo veel meer gebeuren en tja, dan begint de kinderwens ook de kop op te steken...Maar daar wil ik mee wachten tot na de trouw. Ik wil voor alle belangrijke stappen in mijn leven de tijd nemen om er afzonderlijk van te genieten...Maar dan zou het wel makkelijk zijn als het tellertje wat sneller zou gaan :-)MAAR 't Is zoals hier gezegd wordt: een jaar is ZO voorbij...dus zullen we maar met zijn allen genieten van de voorbereidingen hé :-)Succes nog!Vicky15/05/2010
Hallobij ons is het ook nog bijna een jaar! (350 dagen!!!) Da's echt aftellen, aftellen, aftellen... Tis ook zo dat de belangrijke zaken al vast liggen, maar voor die kleinere voorbereidingen wachten we best nog wat. Maar kzou ook al vanalles willen doen! Nog eventjes geduld... GroetjesJessica03/07/10