Terug naar overzicht
HalloWe zijn al verschillende keren naar een huwelijk en andere feesten geweest in Tudor.We vonden het zeer goed als je met max 160 pers bent, want anders zit je in verschillende zalen.Ik weet ook dat als je daar je trouwfeest zou willen doen, je er vlug bij moet zijn om te reserveren !!!Prijskaartje zou wel niet zo klein zijn geloof ik.groetjes
Hey,Wij trouwen volgende week in Kasteel Tudor. De zaal is inderdaad niet zo groot, dus best voor iets kleinere groepen, wij zijn met 95 personen op het avondfeest. We hebben ook een proefdiner gehad en het eten was heel lekker. En de tuin is natuurlijk super. Het is niet goedkoop maar niet duurder dan bv Saint-Germain in Diksmuide en je mag er gratis blijven slapen ! Of er minpunten zijn zullen we pas na volgende week zaterdag kunnen zeggen. Groetjes!Isabel
Hey IsabelWe trouwen op 12/08/2006 in Kasteel Tudor. We zullen wel met 150 personen zijn op het avondfeest waardoor we de dansvloer waarschijnlijk in de inkomhal zullen moeten doen.We vonden de tuin en het terras ook heel leuk . Voordeel is ook wanneer het weer niet zo meevalt je de inkom en de zaal en bar kan gebruiken .Mag ik vragen welke dj jullie gekozen hebben?Laat mij zeker eens weten hoe het was!Groetjes en veel succes!!!!Annabel12/08/06
Hey Annabel,Wij hebben DJ Koen van Anders met Klank gekozen. Als je een verslagje wilt kun je misschien best je e-mailadres doorgeven dan zal ik het niet vergeten.Groetjes,Isabel
Dag Isabel,Kan je me dan ook even het verslagje doormailen van je DJBedankt,Groetjes Giannagiannasanty@yahoo.com
Hey IsabelHierbij m'n emailadres: deprezannabe@hotmail.COMKan je mij misschien een website doorgeven of tel van de dj.Heeft deze nog in Kasteel Tudor gedraaid?Bedankt!groetjes
Hallo,Ik stuur jullie een e-mailtje van zodra dat lukt. We vertrekken wel direct daarna op huwelijksreis dus het kan wel eventjes duren voor ik erin slaag een e-mailtje te schrijven.De website van onze DJ is www.andersmetklank.be en hij heeft al enkele malen in Tudor gedraaid.Groetjes,Isabel
Wij hebben daar dit jaar nog een reportage gemaakt.Op deze zaal valt niets aan te merken,prima bediening en eerlijke prijzen.Gewoon doen !!!Het beste voor jullie,dit wenst u: www.Videomanie.be