TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
heidi
|
17-7-2009 13:59:19
met de openingsdans had ik mijn sleep laten hangen, ik vond dat veel mooier, maar niet handig, mijn man trapte er altijd op en ikzelf bleef soms ook haperen, tijdens de rest van het dansfeest heb ik het omhooggespeld, het sleepte nog een beetje op de grond waardoor de mensen er soms nog op trapten. pas ook op als je aan tafel zit, er waren 2obers op mijn kleed uitgeschoven terwijl ze ons wouden bedienen, een geluk dat ze niets hebben laten vallen. www.heidienwouter.bruiloftsite.nl
|
|
Katrien
19-6-2009
|
17-7-2009 14:48:35
Hallo,
Ik had een vrij lange sleep en bij mij hingen er lintjes aan zodat het omhoog geknoopt kon worden. Dit was echt wel mooi hoor! Ik had wel nog steeds een heel klein sleepje maar ging zo wel om te dansen.
Met een lange sleep is het idd moeilijk om te dansen, je moet voortdurend opletten dan dat je er niet op stapt.
Groetjes, Katrien Reeds 28 dagen getrouwd!
|
|
Nele
28-2-2009
|
17-7-2009 15:19:31
Ik heb mijn kleed gewoon 'vastgegrabbeld'... Helemaal niet lastig, en er is ook niet vaak op getrapt... Misschien eens oefenen? groetjes, Nele
|
|
Véronique
31-7-2009
|
17-7-2009 16:22:04
In de bruidswinkel hebben ze er linten aangezet, zodat de sleep omhoog kan. Je ziet helemaal niet dat de sleep zit weggemoffeld, want er zijn genoeg 'laagjes' in mijn rok. Kan die naaister er geen linten of iets met knoopjes of zo inzetten, zodat je sleep omhoog kan?
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
Sandra
25-7-2008
|
20-7-2009 15:13:41
je maakt je teveel zorgen. ik had een vrijlange sleep, toch zeker anderhalve meter, en tijdens de openingsdans heb ik die gewoon los gelaten en dat ging perfect, helemaal niet op gestapt hoor (ik droeg er wel een hoepel onder en dan kun je er gewoon niet op stappen). Verder op de avond behielp ik mij bij de trage nummers met een lusje aan de sleep dat ik rond mijn pols hing. En voor het wat wildere werk werd het uiteinde van mijn sleep opgespeld met een sluitspeld ter hoogte van mijn poep zeg maar en dat was eigenlijk best mooi achteraan. Je kunt ook gewoon je sleep zelf vasthouden, zeker als het een kortje is zoals bij jou
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|