Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pffff moeders

17-7-2009 15:13:22
Hey

Mijn moeder en ik hebben nog nooit een goede relatie gehad. Met mijn vader had ik wel een heel goede relatie maar die is 4 jaar geleden overleden. Ik mis hem zo! Vorige week heeft mijn moeder al gezegd dat ze op elk moment dat ze kan niet bij trouw zal zijn omdat ze rugpijn heeft. Was echt nog maar eens een slag in mjin gezicht. Nu vandaag: ze heeft iemand die haar kleed komt aan doen en komt shminkien thuis en ik vroeg wanneer zij dan mij gaat helpen aankleden en dicht doen en zo. Haar antwoord was: ik ben geen meid! Ik vraag me echt af wie hier de bruid is en normaal zou dat een uur moeten zijn om dat moment te delen met je dochter.... Niet dus... Allez madam gaat mooi opgekleed en geshminkt zijn en ik zal daar nog staan in mijn ondergoed zeker... Kan mss aan mijn vriend vragen dat hij mijn kleed dicht doet?
Ik vind h echt nt leuk dat zij zo reageert. Ze wil altijd in de belangstelling staan en vr 1 dag wil ik zo graag e prinsesje zijn :)

Wou h hier gewoon even kwijt
Ann

annen mark
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 456

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik17-7-2009 15:24:30

Oei,
Kan je het niet aan je getuige of een ander familielid vragen ?
Of haar zeggen wat je hier zegt, misschien dat ze het dan wel inziet...

Hoe dan ook, geniet van je dag en hoe moeilijk ook, jij zal de enigste prinses zijn die daar zal lopen !!!

Sofie

Meld misbruik17-7-2009 15:36:18

Echt niet leuk dan idd
troost je: je bent bijna getrouwd en dan kan je een heel nieuw gezinnetje opstarten met je man!
Ik zou idd de getuige vragen om me te helpen
succes ermee!
Sofie
15/05/10

annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik17-7-2009 15:38:49

heb dat haar ook gezegd. Ze zei dan van 'ik zal het dan wel ergens tussen door doen'......

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik17-7-2009 15:55:12

Hey,

Hier nog zo een. Ik betrek haar bij niets. Kben met vriendinnen mijn kleed gaan kiezen. Mijn ventje en ik hebben samen de kaart gemaakt. Samenstelling feest en dergelijke: alles doen en beslissen we zelf (ook betalen - zo kan ze ons later niets verwijten). Enkel wanneer ze iets vraagt, zeg ik haar iets. Eigenlijk vraagt ze ook niet veel - ze toont weinig tot geen interesse. De kaart die we haar gaven ligt gewoon ergens op een hoop tussen de andere administratie, terwijl die bij mijn schoonfamilie mooi zichtbaar staat. Bij de ontvangst van de gasten zal die er ook niet bij staan, alleen wij. Kortom: door het zelf te doen, alles dus - geeft het stress hoor, maar ook voldoening.
De dag zelf helpen vriendinnen mee, de een mee naar de kapper, de ander sminkt, enz. Met hen heb ik een veel beter band dus mogen zij er ook meer bij betrokken zijn.

Groetjes,

Cindy

Anja
7-8-2009
 Meld misbruik17-7-2009 16:12:46

Ik heb ook niet aan mijn moeder gevraagd om mij te helpen, mijn schoonzus (die mee mijn kleed is gaan kiezen) komt mij helpen aankleden.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-7-2009 16:18:28

Ik zal mijn mama ook pas zien als de hele suite bij ons thuis toekomt. Mijn nichtje gaat me schminken en zal me helpen aankleden. Zij is ook de enige die weet hoe mijn kleed eruitziet, want zij is mee gaan kiezen. Ik wou het een verrassing houden voor iedereen: niet enkel mijn ventje dus, maar ook mijn ouders, schoonouders,...
Probeer iemand te zoeken waarbij je je echt op je gemak voelt! Iemand die je niet nog méér stress doet krijgen!

Succes!

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Nele

Meld misbruik17-7-2009 19:39:40

Hopelijk krijg je dan wel een goede schoonmoeder, want daar kan ik nog eens een boekje over opendoen. 1 maand getrouwd en de emmer is al overgelopen! Als die op je eigen trouwdag in de spotlight wil lopen schitteren, da's pas een echte oorlogsverklaring...

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik18-7-2009 9:28:54

Hoi Ann,
Zit zowat in een gelijkaardig straatje...Het is overal wat hoor, je bent niet de enige, troost je... Maar één ding moet je onthouden!!! HET IS JOUW DAG , laat je niet door haar kelderen! Zoek iemand anders om je te helpen. Dan kan je er nog plezier aan beleven!! Doe wat jij en je ventje willen meid, je zal je zoveel beter voelen!
Succes

Isabel
12-12-2009

Prinses
17-4-2010
 Meld misbruik20-7-2009 15:52:04

Hey,
Dit is inderdaad geen leuke situatie. Kan je een goede vriendin niet vragen om je te helpen met je jurk? Dan moet je je de dag zelf al niet ergeren als je mama wat langer bij de schmink zit of zelf haar kleren nog niet aan heeft.
En dan heb je nog een leuk ontspannen momentje met een goede vriendin voor je aan een dag vol spanning kan beginnen.
Misschien wel een gulden middenweg :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...