Terug naar overzicht
Hallo Annabelbij de feestzaal raadden ze er ons 2 aan. De ene was Bart de Graaf de andere DJ envisio of zo.Ik heb thuis zijn nr liggen, we hb hem ook gebeld en ik moet zeggen t is een heel aangenaam persoon en zelfs x goedkoper.groetjesLien26/05/06
hey,wij zijn 4 weken geleden getrouwd en hadden als dj Hans Vroman , van Decibel ! Hij was echt héél goed, k heb achteraf van iedereen super positieve commentaar gekregen! hij heeft echt gespeeld wat wij wilden en heeft er continu de ambiance kunnen inhouden! de dansvloer is geen seconde leeg geweest tot 4u !!!groetjes en veel succes !
Hallo ElsVanwaar is deze dj afkomstig? Kun je mij website doorsturen aub?bedanktgroetjesAnnabel
Net als bij Els hebben wij heel veel positieve commentaar gekregen van onze dj. Het was muziek voor iedereen. De zaal stond ook vol dansers. Er is zelf een kader van de muur gevallen tijdens het dansen. Plaats tekort. www.komtuveu.be groetjesValerie en Sander
ff vergeten, hij is van Brugge.
hey annabel,de website is : www.decibel.be ! hij woont in Zwevegem !groetjes!
Infiniti (Chris uit Koekelare)(zie website www.huwelijksdag.be ) is uitstekend, alsook JMC - Jan Samaey uit Oudenburg. Ook heel goed is Jeep uit Oostkamp (zie ook website huwelijksdag). Alvast veel succes op je zoektocht.
Waarom luister je eens niet bij dj partysound?Volgende zomer is ons huwelijk en gaat door in Nobelstede in Aalter.Wij werken met Partysound op aanraden van kennissen en van dit forum.Toen we een tijdje geleden bij hem langskwamen toonde hij ons enkele playlists van vroegere feesten en van feesten die nog moeten komen.Zijn persoonlijke aanpak naar ons toe gaf direct een geruststellend gevoel.De prijs valt zeer goed mee en geen verdere bijkomende kosten bij hem.Eens een offerte vragen zou ik toch doen hoor.Dan kan je nog zien wat je doet.Hou me op de hoogte...Groetjes xx
Hey,wij hebben DJ Corona. Heel aangename mens en past zich volledig aan aan onze vraag. Praat ook niet de hele tijd door de muziek heen en heel betaalbaar.Groetjes,Lieve
wij hadden infinity, echt de max.Ambiance is verzekerd.Wij hadden zeker 3/4 van de mensen op de dansvloer staan dus dit is toch wel geslaagd he.succes nog35 dagen getrouwd
hallo,Wij zijn vrijdag getrouwd en wij hadden disco enjoy uit knokke-heist de ambiance zat er direct in. De prijs valt ook zeer goed mee hij heeft ook een site ik denk www.studio-enjoy.be of.com groetjes