Terug naar overzicht
Mijn kleed komt ook van bij Pierre Yves. ben daar nu al een keer geweest om te passen en eens om schoenen te halen en tot nu toe nog geen problemen gehad.Mag maandag kleed gaan halen en hoop om dan ook geen problemen te hebben.
Bij Scarpellini zijn ze heel vriendelijk en service is zeker ok. Heb er uiteindelijk niet zelf mijn kleed gekocht maar mijn schoonzus wel en die was heel tevreden.
zoals ik enkkele berichten geleden al vertelde hebben we enorm goede ervaringen met hen.Zowel mijn vriendin haar jurk als mijn kostuum en ook de kleren van de beide ouderparen hebben we bij hen besteld.Nog geen enkel probleem gehad, enorm vriendelijk, ... maar best wel een afspraak maken.Elk jaar in het begin van het jaar doen ze ook een modeshow in hun winkel, misschien kun je eens navragen wanneer het is maar het is absoluut de moeite waard.Mvg,Patrick
Hoi, Zelf ga ik ook een afspraak maken bij Scarpellini omdat ik er op de trouwbeurs in Gent, door even in hun foto's van bruidsjurken te bladeren, een jurk naar mijn goesting heb gevonden.De bruidsmodeshow is ofwel op zondag 13 november of op zondag 20 november! Ik ging nog een uitnodiging thuis gestuurd krijgen. Anders surf je eens naar hun site en stuur je hen een mailtje dan zullen ze je wel contacteren en laten weten wanneer de modeshow doorgaat.Veel succes en misschien komen we mekaar nog tegen op de modeshow.Grtz Debra