Terug naar overzicht
Wij zeggen dit:Robby:Véronique, deze ring is nu jouw ring. Hij siert je hand voorgoed. Draag hem en weet dat ik er steeds zal zijn. Aanvaard deze ring niet als een knellende band, maar als een teken van mijn liefde voor jou.Véronique:Robby, deze ring is nu jouw ring. Koester hem zoals je dat ook bij mij doet. Denk erbij dat ik steeds voor je klaar sta.Aanvaard deze ring niet als een knellende band, maar als een teken van mijn liefde voor jou.Ik zeg bewust 'koester' en niet 'draag', omdat mijn aanstaande zijn ring niet mag dragen op het werk.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Wij zullen zeggen: neem deze ring als teken van mij liefde en trouw. Draag hem aan de kant van je hart, dan weet ik dat het goed zit.
ik zal zeggen:neem deze ring, neem mij zoals ik ben en maak van mijn leven het onzehij zal zeggen:neem deze ring en laat ons nu niet denken, niets zeggen, alleen gelukkig zijn om wat we samen weten
Bruid/bruidegom,ik geloof in je, ik hoop op je, ik heb je lief.Neem deze ring als teken van onze liefde en trouw.Wij hebben "mijn" vervangen door "onze" liefde...