Terug naar overzicht
heb er geen ervaring mee; wou gewoon even zeggen dat er vanaf november nieuwe collectie komt...
toen ik een afspraak ging maken zeiden ze dat eind september al de hele nieuwe collectie hebben.
Hoi,ik heb mijn trouwjurk ook gekocht bij Cermo en was er heel tevreden over! Wij zijn dit jaar in maart getrouwd en ik ben vorig jaar begin oktober mijn jurk gaan kiezen ... op de eerste dag dat de nieuwe collectie binnen was! Echt leuk! Ik zou zeggen geniet ervan! Ze helpen je echt heel goed en zijn zeker niet opdringerig! Echt een heel mooie winkel!veel succes!LiefsIlse
Hallo,ook mijn kleed komt van cermo. Ben héél tevreden over service, vriendelijkheid,...Je zal natuurlijk altijd mensen tegenkomen die slechte ervaringen hebben gehad in één of andere winkel. In alle bruidswinkels kunnen ze nu eenmaal opdringerig zijn. De raad is: geniet ervan om te gaan passen en als je niets naar je zin vindt, hoef je niets te kopen. Maar als je je droomjurk vindt, mag je zeker niet twijfelen.Bij cermo is de nieuwe collectie binnen, eind september begin oktober, véél vroeger blijkbaar dan in andere winkels. Dus je hoeft niet te wachten tot november hoor!grtjsAnne
bij sommige als je gaat passen moet je betalen is dat ook daar?
Hoi,nee je hoeft daar niets te betalen. Je komt binnen en de verkoopster laat je alle jurken zien die er in de winkel hangen. Jij mag dan zeggen of je het mooi vindt, ja of nee. En dan begint het passen.Geniet ervan!!!!!!!!grtjsAnne
dank u, want bij sommige moet je betalen.