Nu Online
Momenteel zijn er 326 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk

19-7-2009 0:52:19
hallo allemaal
ik trouw op 26/06/2010 en heb eind september een afspraak gedaan voor mijn kleed wie heeft ervaring met de bruidswinkel cermo?

concetta
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 873

Anna
7-8-2009
 Meld misbruik19-7-2009 8:09:11

heb er geen ervaring mee; wou gewoon even zeggen dat er vanaf november nieuwe collectie komt...

concetta
26-6-2010
 Meld misbruik19-7-2009 9:15:08

toen ik een afspraak ging maken zeiden ze dat eind september al de hele nieuwe collectie hebben.

Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik19-7-2009 10:59:00

Hoi,
ik heb mijn trouwjurk ook gekocht bij Cermo en was er heel tevreden over! Wij zijn dit jaar in maart getrouwd en ik ben vorig jaar begin oktober mijn jurk gaan kiezen ... op de eerste dag dat de nieuwe collectie binnen was! Echt leuk! Ik zou zeggen geniet ervan! Ze helpen je echt heel goed en zijn zeker niet opdringerig! Echt een heel mooie winkel!

veel succes!

Liefs
Ilse

Anne
7-8-2009
 Meld misbruik19-7-2009 11:05:14

Hallo,

ook mijn kleed komt van cermo. Ben héél tevreden over service, vriendelijkheid,...
Je zal natuurlijk altijd mensen tegenkomen die slechte ervaringen hebben gehad in één of andere winkel. In alle bruidswinkels kunnen ze nu eenmaal opdringerig zijn. De raad is: geniet ervan om te gaan passen en als je niets naar je zin vindt, hoef je niets te kopen. Maar als je je droomjurk vindt, mag je zeker niet twijfelen.

Bij cermo is de nieuwe collectie binnen, eind september begin oktober, véél vroeger blijkbaar dan in andere winkels. Dus je hoeft niet te wachten tot november hoor!

grtjs
Anne

concetta
26-6-2010
 Meld misbruik21-7-2009 10:00:49

bij sommige als je gaat passen moet je betalen is dat ook daar?

Anne
7-8-2009
 Meld misbruik23-7-2009 18:26:16

Hoi,

nee je hoeft daar niets te betalen. Je komt binnen en de verkoopster laat je alle jurken zien die er in de winkel hangen. Jij mag dan zeggen of je het mooi vindt, ja of nee. En dan begint het passen.
Geniet ervan!!!!!!!!

grtjs
Anne

concetta
26-6-2010
 Meld misbruik27-7-2009 0:00:31

dank u, want bij sommige moet je betalen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...