Terug naar overzicht
Juiste prijzen weet ik ook nog niet; maar ik ben begin dit jaar naar een trouwbeurs geweest in Hasselt en heb daar eens geïnformeerd naar de prijzen van linea raffaëli. Daar waren al hele mooie trouwjurken bij van rond de 500 euro. Maar meestal als je gaat kijken in de winkel vragen ze rond welke prijs je iets gewild had.
Bij P & C hebben ze ook bruidskledij (en MOOI!!!) voor slechts 100 euro!Iemand die ik ken heeft daar haar kleed gekcoht en is er heel content van.Mijn schoonzus heeft haar bruidsjurk van bruidsparadijs in Kapellen en naar 't schijnt hadden ze daar ook budgetvriendelijke kledijGroetjesMieke
Hoi Miet,Mijn bruidsjurk was in die stijl... Niet van dat merk zelf, maar wel even mooi. (die merken kosten wel wat meer hoor dan 500 euro). Ik ben van plan om mijn jurk te verkopen (nieuw was ze 1200 euro, en ik vraag er nog 900 voor...) moest je interesse hebben, laat dan je email achter, dan stuur ik alvast wat foto's door. kan je al een idee vormen.Groetjes,Tine
Bij Veerle vermeire uit Oostakker bij gent (09/231.21.75). Zij maakt zelf bruidskledij en kan perfect voor een kopie maken van een trouwjurk uit de boekskes tegen een prijs voorveel minder dan in de traditionele winkels. Een trouwjurk (naargelang de stof en het model) varieert tussen 450 en 850 euro, een herenkostuum tussen 600 euro en 900 euro.Mijn kostuum (driedelig) kostte vorig jaar 750 euro.groetenStefaan
Bij Veerle Vermeire uit Gent (09/231.21.75). Zij maakt alle modellen op maat. Prijzen variëren van 500 euro tot 800 euro voor bruidsjurk en van 600 euro tot 850 euro voor een herenkostuum (driedelig). Het hangt uiteraard af van het model en de gekozen stof. Zij maakt u trouwens een identieke kopie van een bestaand model.groeten Stefaan
heeft die veerle vermeire een website? ik zou ook graag een betaalbaar kleed hebben, tenslotte draag je het maar 1 maal he! ik heb mijn droomjurk gezien, dus het zou echt handig zijn indien ze dit kan namaken.