TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
|
19-7-2009 12:59:21
Hey Nele
Je zal er geen spijt van hebben qua locatie, eten, bediening maar qua prijzen zitten ze wel in de duurdere klasse Ze werken niet met drankenforfaits dus je weet nooit hoeveel je feest zal kosten op voorhand Onze drankforfait is 11,75 euro voor 4 uren en ik vind dit heel schappelijk (ofwel 13,75 voor de hele avond maar na 4 uur zijn de meesten al weg) maar als je budget het toelaat, moet je er geen spijt van hebben!
Sofie 15/05/10
|
|
Bart
10-10-2009
|
19-7-2009 13:16:37
Dit is mijn feestzaal nr 1! Een vriendin van mij heeft er haar trouwfeest gegeven, idd mooie locatie, lekker eten, zelfs in de ochtend een heel uitgebreid buffet met franse kazen, gerookte zalm, ... Als ik 1 klein minpunt mag aanhalen, het dessert werd pas om 01u30 opgediend, maar dit kwam wrschijnlijk door de uitgebreide menu. Mijn aanstaande is kok en wij feesten op zijn werk. Anders was het bij ons ook zeker de lozen boer geworden! Veel plezier met je verdere voorbereidingen. Melissa 10/10/09
|
|
www.klimaxsmusic.be
|
19-7-2009 16:02:05
Goeiedag Nele & aanstaande,
Af & toe draai ik daar eens een feest. Steeds alles dik in orde hoor. Hebben jullie zaal de Isabel of Heléne ?
Mvg www.klimaxsmusic.be
|
|
Vke
27-6-2009
|
23-7-2009 10:37:13
ik ben er nog nooit geweest. we zijn zelf onlangs in het carelshof in sint-amandsberg getrouwd en het was er echt super; zo hadden wij forfait van € 11,5 voor 6uren, en ook duvel en leffe inbegrepen, beginnend na dessert. Ook prachtige locatie.
|
|
sander
23-6-2012
|
11-2-2011 11:05:25
goh, iedereen doet zo negatief over het niet hebben van een forfait voor het avondfeest..
(wij hebben ook Lozen Boer geboekt)
Ik bekijk het anders: de reden waarom zalen met forfaits werken, zal niet zijn om er verlies aan te doen..
je moet rekening houden dat iedereen die moet rijden al veel minder drinkt, oudere mensen, drinken ook veel minder.. je hebt altijd de "die-hards" die tot het einde blijven en serieus wat consumeren, maar ik denk dat je op het einde voordeliger uitkomt..
Tis maar hoe je het bekijkt natuurlijk!
hoe dan ook, dit was onze eerste feestzaal die we bezochten, en tevens direct ons goesting..
gr
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|