Terug naar overzicht
ik neem een stola en hoop dat het verder warm is :)Grtjs
Ik heb al van héél veel bruidjes gehoord dat de adrenaline die dag zo hoog zit, dat je de koude gewoon niet voelt... Als je natuurlijk putje winter trouwt, is het iets anders natuurlijk!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
en wat dacht je van een tube? dat is eigenlijk een stola doe aan elkaar gestikt is. De meesten zijn in voile maar je kan die in de winkel waar je je jurk hebt gekocht ook laten maken in de stof en kleur van je jurk. Zo zijn je bovenarmen en schouders bedekt maar hangt de stof toch niet te wapperen zoals bij een stola
Hey Karmen,In de collectie van Linea Raffaelli zitten een aantal korte jasjes dacht ik... Of wel zo'n tube, is ook heel mooi... Ik heb enkel een voile rond mijn schouders, dus hoop op goed weer! :)Groetjes Sara08/08/'09
Ik heb een jasje met korte mouwen gekozen van linea in dezelfde stof als men jurk. Wij trouwen in april en ik wil niet heel de tijd koud hebben :-)Ik wou eerst een kanten jasje maar vond die verschrikkelijk duur! (500€) Een sjaal of stola leek mij niet echt handig bij veel wind vandaar mijn keuze voor een jasje.