TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
16-2-2008
|
19-7-2009 16:44:33
Het is steeds een persoonlijke keuze die je maakt en ikzelf vond livemuziek toch veel emotioneler en sfeervoller. De muziek klinkt dan echt puur. Ik heb hier zelfs al gelezen dat sommige pastoors alleen livemuziek toelaten in hun kerk. Dat vind ik er dan wat over want uiteindelijk hangt er toch een kostenplaatje aan vast. Wij hebben gegoogled, de meesten hebben een website en via email kan je demo's opvragen en luisteren of de groep je smaak is. Wijzelf hadden David&Koen, een heerlijk zangduo met gitaar en piano. Zij hadden een website: www.davidenkoen.net . Veel succes met de keuze en de zoektocht, hopelijk vind je wat je zoekt! Groetjes.
|
|
kathia
|
19-7-2009 16:46:09
wij hebben een groepje (vriendinnen) dat komt zingen in de kerk (3stemmig en 1 meisje speelt op de piano) 't is echt prachtig! ik ben naar de repetitie geweest en kreeg tranen in de ogen... Als je ze eens wil horen kan je naar onze mis komen op 8/8/09 wel in dilbeek... maar zij gaan wel overal naar toe.
groetjes,
Kathia
|
|
joyce
5-6-2010
|
19-7-2009 21:16:28
Dank jullie wel voor jullie tips!! @Kathia: als ik die dag niet moet werken, kom ik zeker eens lang, ben eigenlijk al heel benieuwd!!! @Lien: ik ga zeker eens op hun site kijken, je weet nooit hè! hopelijk komen ze dan ook tot Kalmthout! Groetjes Joyce
|
|
Cindy
10-10-2009
|
19-7-2009 21:35:51
Hallo, via deze website heb ik Jozefien gevonden, een zangeres die samenwerkt met een pianist. Ik heb enkele songs beluisterd op myspace en we hebben ondertussen ook onze contractbespreking gehad. Leek me een heel leuke vrouw die er echt iets van wil maken in onze mis. Ze doet eigenlijk heel Vlaanderen, wij hebben onze misviering in Oud-Turnhout. Groetjes, Cindy 10.10.09
|
|
kathia
|
19-7-2009 22:01:58
als je kan komen hier het adres: palokestraat 79, sint jans molenbeek (ik zei dilbeek maar t is eigenlijk sint jans molenbeek maar als je de straat oversteekt ben je in dilbeek. t schrikt wat af die molenbeek maar dat is echt overroepen)
groetjes,
Kathia
|
|
joyce
5-6-2010
|
20-7-2009 7:56:03
Hallo Cindy, ALs je misschien contactgegevens hebt van die Mevrouw, dan kan ik ze ook eens contacteren! Bedankt voor de tipt!! Groetjes Joyce
|
|
joyce
5-6-2010
|
20-7-2009 7:56:50
@ Kathia: Om hoe laat is de mis dan? Is niet erg hoor heb gps dan vind ik het wel! Groetjes en bedankt! Joyce
|
|
Cindy
10-10-2009
|
|
|
kathia
|
20-7-2009 13:50:23
hey joyce,
de mis is om 13 uur.
groetjes en misschien tot dan!
kathia
|
|
Petra
23-5-2009
|
21-7-2009 15:22:13
Wij hadden live muziek in de kerk en vonden dat echt een meerwaarde aan onze misviering. We hebben samengewerkt met DSO Music. Zoek maar eens op het net. Een echte aanrader en veel kippevelmomenten!
Groetjes Petra
|
|
sanderijn
|
21-7-2009 17:04:04
Beste Joyce, ik kan als professioneel muzikante voor pure live-muziek zorgen op jullie grote dag. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn
|
|
Kris
|
22-7-2009 15:41:47
Beste Joyce,
Met Art-Times verzorgen wij muziek voor vieringen, recepties als avondfeesten. Wij spelen zélf, maar hebben ook een ruim aanbod van muzikanten, bands en andere bezettingen. (basisbezetting met piano, gitaar, zang of piano, viool, zang, blazerskwintet, strijkkwartet,...samen met jou zoeken wij naar een mogelijkheid (ook voor uw budget). Daardoor kunnen wij ook de garantie geven dat -als een muzikant ziek zou zijn- die uiteraard wordt vervangen door een muzikant van hetzelfde niveau, bijgevolg zijn annulaties onmogelijk.
Wij werken steeds met professionele (conservatoriumgeschoolde) muzikanten waardoor de kwaliteit zeker gegarandeerd is. Belangrijk om weten is ook dat alle liederen vrij te kiezen zijn, en dat wij door middel van een afspraak steeds u kunnen begeleiden in het maken van die keuze. Ook is het steeds mogelijk om ons live te komen beluisteren en dat wij liederen voorspelen om u te helpen in de liedjeskeuze/keuze van de bezetting.
Indien u meer informatie wenst, of ons wil komen beluisteren, mag u ons altijd (vrijblijvend) contacteren.
Vriendelijke groeten en alvast veel succes gewenst met de voorbereidingen!
Kris
www.art-times.be info@art-times.be
|
|
Wouter
|
23-7-2009 10:59:53
Hey,
Duas is een akoestisch duo dat regelmatig huwelijkvieringen verzorgt. We spelen covers,verzoeknummers. Dit onder begeleiding van gitaar en/of piano.
Meer info: www.duas.be
Groetjes
Wouter Duas
|
|
ilse
|
23-7-2009 21:04:58
Hallo trouwertjes!
Wij zijn drie jonge muzikanten uit Vlaams-Brabant. Ilse: zang + gitaar, Steve: zang + gitaar, Bram: piano + gitaar
Zoekt u een opgewekt, enthousiast en muzikaal trio…dan bent u bij ons aan het juiste adres.
We hebben reeds een mooi repertoire opgebouwd en staan steeds open voor jullie eigen inbreng!
“Laat dat huwelijk maar komen, zou ik zeggen!”
Groetjes, Ilse, Steve en Bram Voor meer info: muziekgroep_bis@hotmail.com
|
|
David
|
31-7-2009 20:54:06
Beste,
Wij zijn een koppeltje uit de Kempen luisteren regelmatig huwelijksmissen op.
From this moment van Shania Twain in duet met Bryan Whyte, Marco Borsato en Lucie Silvas, The moulin rouge soundtrack, ... Deze liedjes en nog vele andere staan op onze playlist.
Meestal zingen we enkele duetjes en beide 1 of 2 solo's.
Indien jullie interesse hebben, kunnen jullie geheel vrijblijvend meer info, een playlist en samples aanvragen.
Alvast veel succes met de voorbereidingen van jullie grote dag.
Groetjes, David en Noor vervoort130@hotmail.com
|
|
Jules
|
29-8-2009 12:48:49
Dag Joyce, Live is nog altijd het best in een kerk. Hiernavolgend zie je de gegevens van de "kerkmuzikanten", die daarin bedreven zijn: http://www.myspace.com/kerkmuzikanten Het is ook mogelijk op aanvraag hen liedjes in te laten studeren, speciaal voor jouw plechtigheid ! Vriendelijke groeten en succes. Jules.
|
|
VOCE
|
11-2-2010 23:18:46
Beste, Wij zijn een zangduo (VOCE) en brengen alle genres op trouwmissen/trouwfeesten. VOCE bestaat uit twee gediplomeerde en ervaren zangeressen en zingt met begeleiding van piano. Materiaal wordt zelf meegenomen. Voor meer info en luisterfragementen op youtube, contacteer ons op vocekava@gmail.com.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|