Terug naar overzicht
Hey, ikzelf heb me maandenlang doodgezocht naar iets geschikt, ik ben nogal kieskeurig en 't moest op m'n kleed passen ook hè daarmee... ;-) Uiteindelijk heb ik dan toch nog de ideale juwelen bij m'n bruidswinkel gevonden! In tegenstelling tot wat ik dacht helemaal niet duur, toch zeker niet volgens dat ik verwachtte en zij weten ook wat het beste bij je kleed past hè. Eens informeren dus! Je weet maar nooit...Succes!
ik ben ook voor swarovski gegaan, heb er al een heleboel juwelen van, ook vvor mijn verloving kreeg ik de tiara van swarovski dus nam ik alles van die collectie om een mooi geheel te hebben.www.heidienwouter.bruiloftsite.nl , daar zie je foto's van onze huwelijksdag
Dag Karmen,zelf heb ik ongeveer negen maanden gezocht naar de geschikte halsketting voor de trouw. Uiteindelijk ben ik terechtgekomen bij de ontwerper Rabinovich. Deense ontwerpen die in Nederland zit dacht ik.Ik ben dan naar een juwelier gegaan om de ketting te kopen maar je kan ze ook online vinden.Website: www.rabinovich.nl Veel succes met je zoektocht.Eva
Je zag er prachtig uit, hoor, Heidi! Heel mooie juwelen, maar heel mooi kleedje ook! :)
ik heb mijn van victoria juwelen, via google kan je de site bekijken.vind ze supermooi!! heb met een vierkante parelmoer steen in mijn ketting, met de bijpassende oorbellen.groetjes
Ik heb mijn juwelen laten maken bij een juwelier. Hiervoor heb ik mijn oud goud ingeleverd. Dan betaal je enkel het maakloon. Is wel nog redelijk duur, maar het is de eerste maal in mijn leven dat ik zoiets duur koop. Ik heb wel geluk gehad, ik had meer goud dan nodig was voor het maken van mijn halsketting en oorringen en de waarde van de rest van het goud heb ik mogen gebruiken om de rekening te betalen. Eind deze maand ga ik voor de eerste maal mijn kleed aanpassen (huw op 4 september) en ik hoop dat m'n juwelen zullen passen op het kleed.....
Karmen,Ik ga vrijdag mijn juwelen laten ontwerpen bij Anne Zellien, zit in Antwerpen en ik vind haar ideeen zoooooo mooi en speciaal.Prijzen vallen mee...Veel plezier en succes.Gr.Tess
Ik heb 3 kettingen van bij de juwelier meegekregen en morgen heb ik mijn eerste pas...Hopelijk passen ze erbij ;-)Ik wil een eenvoudige, maar mooie ketting, niet te zwaar, mijn kleed op zich is al "fantasie" genoeg en ga ook niet voor de kerstboomlook :-))passen en zien waar je eigen voorkeur naar uit gaat !
misschien ook eens bij de Inno kijken? daar zit je qua budget in ieder geval vrij goed
Kijk eens op de site van Jarrel.nl Mooie juwelen voor hele leuke prijzen. Zelf koop ik meestal de ringen, maar ze hebben van alles.Succes en een fijne dagsylvia