Terug naar overzicht
Ik weet het niet goed, ik dacht dat dit maar éénmaal per jaar is, omdat de collectie maar één keer per jaar verandert. Maar misschien kan je ook tijdens opendeurdagen & dergelijke koopjes doen? Iemand een idee?
Ik heb vorig jaar in oktober mijn kleedje gekocht. De bruidswinkel deed toen een stockopruiming om plaats te maken voor de nieuwe collectie. Zo heb ik mijn kleedje (collectie 2008)aan de helft van de prijs gekocht.grtz
Even een tip: ik zou zo weinig mogelijk mensen meenemen als je voor een kleed gaat kijken; zeker niet heel je familie, want hoe meer mensen hoe meer meningen waar je rekening gaat houdenµ;;Grtjs Karin22052010 :)
Hey Ellen,Ik heb vorig jaar in augustus m'n kleed gekocht bij Liliane Claes. Het was ook nog in solden. Er was wel niet zo heel veel keuze meer. Maar mijn droomkleed hing er nog bij dus je weet maar nooit hé.Alvast veel plezier in je zoektocht!Groetjes,Kristareeds 51 dagen getrouwd :)
@ Sofie: welke winkel ben jij geweest?ik ga waarschijnlijk in oktober terug gaan zien, ik zou graag naar Lillian Claes gaan.Voor mij viel le chapeau tegen,geen goede verkoopster en je mag niks aanraken daar!Groetjes van ook een Ellen :-)