Nu Online
Momenteel zijn er 607 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie ook op 29 augustus ?

19-7-2009 20:34:59
Wie trouwt er nog op 29 augustus dit jaar ? En hoe staat t met de zenuwen ? Bij mij nog geen zenuwen, wel al spannende kriebelkes... Maar als ik dan de weekends de nog resten ga tellen...nog zo kort !
Grtjs en succes aan iedereen ! Tinneke en Tom

tinneke
29-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 360

SOFIE

Meld misbruik19-7-2009 20:37:03

Hallo Tinneke,

wij trouwen ook op 29 augustus. Het grootste werk is al gedaan, nu nog enkel de kleinere zaken die precies niet vooruit gaan (gastenboek, enveloppendoos nog maken, bruidskaars nog bestellen, wat voor de kindjes aan de kerk, ...)

SOFIE

Meld misbruik19-7-2009 20:38:49

wou er nog bij zeggen dat de zenuwen al lichtjes aan het komen zijn, vooral ook omwille van de kleine dingen die nog moeten gebeuren. (ben ook iemand die rap zenuwen/stress heeft).
Niettegenstaande kijk ik wel enorm uit naar onze dag, vooral omdat ik er al zolang op wacht...

grtz

tinneke
29-8-2009
 Meld misbruik19-7-2009 20:55:06

@ sofie : Bij ons zijn de belangrijkste zaken ook allemaal in orde, idd ook nog enveloppendoos, iets voor de kindjes, bedankingetjes (zou dat gebruikelijk zijn tegenwoordig ?), nog tafels en stoelen bestellen (we hebben zaal zonder iets). Dat zal het zowat zijn denk ik... Pff ja het begint te korten hé !!! Geniet van jullie dag, wij trouwen in Wuustwezel. grtjs !

Tine
28-8-2009
 Meld misbruik20-7-2009 8:18:35

Hallo dames,
Ik trouw 28 augustus, de kriebelkes beginnen af en toe de kop op te steken! Ik moet de rozeblaadjes nog bestellen, en nog een paar kleine dingetjes afspreken met de zaal.
Ik trouw in Zwevegem.
Groetjes

SOFIE

Meld misbruik20-7-2009 15:49:04

@Tinneke;

Wij doen geen bedankjes voor het feest, maar misschien dat we nog fotokaartjes regelen voor op het avondfeest en dit dan aan iedereen uitdelen.
Wij trouwen in Bredene (Kust).
Nog veel succes met de laatste voorbereidingen voor jullie feest en duimen dat we prachtig weer hebben op 29.08.09!!!!

grtz

elke
29-8-2009
 Meld misbruik20-7-2009 22:43:53

Wij trouwen ook op 29 augustus, nog 40 daagjes!
Nog wel wat werk: misboekjes afwerken, schoenen kopen (!) en heel wat prulwerkjes. Maar wij hebben wel allebei anderhalve week verlof voor onze trouw, dus ik denk dat we daar wel mee gaan toekomen..
Veel plezier allemaal!

Liesbeth
29-8-2009
 Meld misbruik21-7-2009 12:31:21

bijna alles is klaar voor onze heugelijke dag op 29/08/2009.
Ik ben al zo lang alles aan het klaarmaken, dat ik normaal voor geen verassingen meer kom te staan.
Alles heb ikzelf gedaan - bedankingen liggen klaar, kadootjes voor de kinderen aan de kerk, mijn dochter haar kleren, zij is ons bruidmeisje.
Ik heb ook 2weken vakantie genomen voor onze grote dag om die kleine dingen nog op te vangen, tijd voor de zaal klaar te zetten en die dingen.
ik ben blij dat de teller vandaag op 39dagen staat - ben er al anderhalf jaar mee bezig en eindelijk mag die dag gaan komen.
Ik duim voor iedereen die ook die dag trouwt op een zonnige dag, niet te warm, niet te koud en zeker geen regen.
Liesbeth

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...