Terug naar overzicht
Waaw mooie jurk, kheb ze eens 'gegoogled' :-)Proficiat!! Zalig hè als je je kleed gevonden hebt...groetjes,Ilse
Inderdaad, het gevoel is zalig :-)Ik heb na deze jurk nog andere aangehad maar nergens had ik het gevoel zoals bij deze...
Hallo,ik heb ook even gekeken en het is echt een prachtige jurk. Zolang jij ze maar fantastisch vindt, zal je erin stralen! Veel plezier ermee!Cindy10.10.09
Proficiat! Ik heb gisteren ook mijn kleedje gevonden! ;)
@ Cindy: Bedankt:-) Daarin heb je gelijk, dat is het belangrijkste.@ Karmen: Jij ook ,proficiat en veel plezier met je jurk!
Waauw, een hele mooie jurk. Mag ik vragen wat je deze ongeveer betaald hebt?Deze stijl van jurken ligt me ook wel :-)Groetjes,Evie
Hoi Evie,De jurk kost 1209 euro(ik was in het begin wat bang van de prijs met al die mooie kraaltjes en strass steentjes:-) maar het viel dus reuze mee), nu voor de retouches moeten bij de winkele 20euro per uur betalen en ze zeiden me om rekening te houden dat het op een 100euro gaat komen.Nu ik ga de jurk strapless dragen dus we gaan de bandjes eraf nemen omdat dit bij mezelf veel mooier is. Dit was een idee van de verkoopster en ze had echt wel gelijk toen ze even de bandjes wegdeed. en die bandjes kan ik nu op een andere manier laten verwerken in mijn bruidsboeket of haar...Groetjes
Nou prijs valt inderdaad mee, kan ik weer onthouden:-)En ik kan me voorstellen dat de jurk mooier oogt zonder bandjes, geniet er maar van!!Groetjes