TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nele
|
21-9-2005 19:14:35
Veel keuze, ook vooral in gekleurde trouwjurken (de mijne was rood),maar voor de vriendelijkheid moet je daar zeker niet zijn. De bazin is ronduit een bitch
|
|
elly
17-12-2005
|
21-9-2005 21:47:38
Hallo Anja,
Ik heb mijn trouwkleed bij Lilian Claes gekocht. Ik heb daar een positieve ervaring mee. Vriendelijke verkoopsters en ze maken er echt tijd voor je. Ik heb mijn droomjurk daar gevonden
groetjes Elly
17/12/2005
|
|
bruid
26-8-2006
|
21-9-2005 21:50:43
Hey Anja,
Ik ben er 1x geweest en ze was heel vriendelijk. Allé, er waren 3 vrouwen toen die er werkten en ik had die met het Hollandse accent: super vriendelijk, ik heb een kleed waarover ik twijfelde wel een uur mogen aanhouden voor de spiegel en mocht er zelfs een sluier bij om te zien hoe dat stond. Omdat ik nog met een andere top twijfelde, heeft mijn zus (die niet verloofd is) dat trouwkleed mogen aandoen! Ik heb er uiteindelijk wel niets gekocht want het was toch niet 100% mijn goesting en er was nu niet zó veel keuze hoewel ze zei dat al heel de collectie binnen was. Weinig gewone ivoren of champagne-kleur maar veel lichtgeel, ook roze en vele felle kleuren zoals Nele zegt.
groetjes, Tinne
|
|
Evy
22-7-2006
|
22-9-2005 8:36:09
www.trouwshop.com , Rate That Shop (Belgie) Daar staan commentaren op zowat alle bruidsboetieken van Belgie.
Trouwens ook een héél intressante site voor ideetjes voor schoenen, kapsels, boeketten, enz...
Groetjes, Evy 22/07/2006
|
|
Ann
2-7-2005
|
22-9-2005 9:10:20
Hallo,
Ik heb mijn kleedje ook bij Lilian Claes gehaald. Ik moet zeggen dat ik alleen maar positieve dingen kan zeggen. Mijn kleedje was ecru (hangen ook heel veel ecru kleedjes in de rekken). Ik heb daar misschien wel de 1e keer 2 uur staan passen. De verkoopster die ik had (Hilda - ook de naaister) was echt fantastisch. Ik had dadelijk het wauw-gevoel en heb dan ook dadelijk daar besteld. Ook bij de pasbeurten was alles tiptop inorde. Ook mijn mama heeft daar haar kleren gevonden. Ook alles perfect inorde. Ook de schoenen hadden ze toen niet in haar maat en voor alle zekerheid hebben ze zelfs verschillende maten besteld zodat ze nog ruimschoots kon passen.
Er wordt daar zeker ook niets opgedrongen. Zeker een aanrader!
Veel succes Ann Al 82 dagen getrouwd
|
|
Tine
6-8-2005
|
26-9-2005 16:14:25
Blijkbaar verschillen de meningen erg... mijn jurk kwam ook van Liliane Claes. Maar hadden ze die op een ander adres gehad, dan was ik daar gegaan. Want bij LC zijn ze inderdaad echt niet vriendelijk ! Maar dat zal er wat vanaf hangen wie je hebt om je te helpen zeker ? De naaister zelf is inderdaad vriendelijk, want bij het afhalen moesten ze nog wat verstellen aan mijn jurk, en wou ik die daarna dus nogmaal passen (om te zien of alles in orde was), maar die mevrouw die me hielp zei me "dat zal niet nodig zijn", maar ik zette door, en de naaister gaf me gelijk ! Bij het eerste bezoek (ik wou nog andere winkels doen) waren ze wel enorm aan het pushen om te bestellen. En als het uiteindelijk besteld was (toen we maanden later terug kwamen) wilden ze me schoenen aansmeren. En bij de eerste pas (mijn jurk !) wilden ze nog juwelen bij verkopen... allemaal niet nodig. Maar ze hadden er mijn droomjurk, dus daar ging ik voor... Veel succes ! Tine (en ik ga mijn jurk verkopen, dus moest je interesse hebben... laat maar weten)
|
|
marianne
20-7-2006
|
5-11-2005 22:30:06
ik had een ontzettend geduldige en lieve verkoopster. Ze heeft met mij elke jurk die in de winkel hing bekeken en dat waren er héél wat. Ik zei welke ik mooi vond en die werden opzij gehangen. Uit die 25 jurken (of waren het er meer???) heb ik ongeveer de helft gekozen om effectief te passen. Ik werd bij alles geduldig geholpen en kreeg voldoende tijd om alles te showen aan mijn moeder en zus. Het ging redelijk vooruit omdat je wel snel een idee hebt of iets mooi is of niet en uiteindelijk bleven er 4 jurken over. Daar heb ik 2 uit gekozen die ik het leukst vond maar kon verder niet tot een beslissing komen. Ik vond ze allebei prachtig maar geen van beide gaf het "wauw dit is het gevoel". Men vertelde me dat ik een optie kon nemen op een jurk tot vrijdag maar niet langer omdat er dan opendeurdagen zijn. Maar ja, een optie nemen betekend ook dat je moet weten voor welke jurk je wil gaan he . Ik mocht wel beide jurken aandoen, en nog eens aandoen, en nog eens aandoen,... Geen moeite was te veel!!! We mochten geen foto's nemen hier.
Enige waar ik me vragen bij stelde is dat ze me ook vertelde dat ze van elke jurk maar 1 inkopen en als die verkocht is kan je die niet meer krijgen Dat kan toch niet? Daar waren jurken bij die in het rek hingen in maatje 36 (te klein) of 44 (veel te groot) of waar al wat beschadigingen aan waren!!! Ik kan niet geloven dat ze zulke dure dingen niet voor je nieuw op maat bestellen. Volgens mij was dat maar een smoesje om me snel over de streep te trekken en niet het risico te lopen dat de jurk verkocht zou worden aan iemand anders.
Verder: de helft voorschot bij aankoop en een vaste retouchekost van 60 euro.
|
|
Tania
15-10-2006
|
9-10-2006 10:19:17
Hoi,
Ik heb mijn trouwjurk gekocht bij Liliane Claes en ze waren er héél vriendelijk. Dat is trouwens de reden waarom ik naar deze winkel ging. Zowel ons mama als mijn zus, hebben ook hun outfit daar gevonden. Ik wist wel van welke designer ik de collectie het mooist vond en had geluk dat deze me ook het beste stond. Al heb ik op hun aanraden toch ook wel andere jurken gepast. Je kan foto's vinden op www.tania-willy.bruiloftsite.nl . Ik twijfelde trouwens na de eerste definitieve pasbeurt (na voorschot kleed, maand voor de trouw). Heb de maandag daarop gebeld en mocht het nog eens passen, samen met de eerste verie. (ander kleur) Bleek dat mijn eerste gedacht het juiste was, om meer blauw in de top te bestellen. Gelukkig dat ze wel de tijd wilden nemen, om dat te doen, want daar verdienen ze niets meer op en nu was ik zeker van mijn keuze.
Ook bij Linckx in Hasselt zijn ze erg vriendelijk, daar heeft mijn zus (2jaar geleden) haar bruidsjurk gekocht.
Groetjes, Tania
|
|
Annabelle
20-9-2008
|
7-7-2008 9:20:39
Ronduit slechte ervaring. Zeer onvriendelijk, kordaat en kortaf. Eens kleed verkocht, slechte service en onvriendelijk. Zeker geen aanrader. Liever Maxime's in Aarschot. In Herentals zijn ze het niet waard. Spijtig...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|