Terug naar overzicht
Onze trouwdag is ook op 31 juli...Wij moeten ook onze speech nog schrijven, dus voorbeelden zijn ook bij mij altijd welkom !vanessasadones@hotmail.com
wij hadden onze speech in een videoboodschap gedaan, was zeer mooi en de mensen stonden er versteld van, we hadden dat ongeveer 2 weken van tervoren opgenomen, en waren toen meer op ons gemak, voorral omdat we niet echt grote sprekers zijn (ik toch niet). We hadden onze ouders bedankt, de getuigen, bruidskindjes en de gasten...
Wij trouwen een dagje na jullie,op 1 augustus. Mijn vriend gaat speechen maar ik ga alleen de bedankingen doen denk ik. Hij wil nog niet verklappen wat hij precies gaat zeggen dus ik heb er geen idee van.Groetjes,Inge
Wij trouwen ook volgende week vrijdag!De speech voor het eten trek ik mij niet aan, is voor - tegen dan - mijn venteke (zal waarschijnlijk iets zijn van: "Welkom en smakelijk, hé!", hem kennende...). Ik zal ook de bedankingen doen na het dessertenbuffet (ouders, getuigen).Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/