TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
|
20-7-2009 13:26:56
Ik zing zelf in een jeugdkoor uit Oosteeklo (Oost-Vlaanderen) en wij verzorgen geregeld trouwmissen. Zie website: www.koreanderkoor.be Buiten de klassieke liedjes zingen wij ook moderne liedjes en solo's. Groeten
|
|
Rebecca
|
20-7-2009 15:49:46
Beste Ief,
Op de website van Koor en Stem vind je misschien wel de informatie die je zoekt (www.koorenstem.be ). Klik op 'interactief' en dan in de linkerkolom op koorlinks en dan kan je koren zoeken per gemeente (voor Heist-op-den-Berg vond ik alvast 3 koren).
groetjes Rebecca 21/08/09
|
|
Ief
1-1-2010
|
20-7-2009 15:52:54
Doen jullie ook verplaatsingen buiten jullie regio ? Hoeveel vragen jullie voor een gemiddelde viering ?
|
|
Tine
28-8-2010
|
20-7-2009 17:18:07
Hey! Ik ben zelf pianiste en heb al talloze huwelijksvieringen begeleid, soms gezongen met één zangeres, soms met twee, soms met drie... Onze richtprijs is steeds €50 per persoon. De liedjes mag je helemaal zelf kiezen. Wij geven dan enkel aan in hoeverre dat mogelijk is met vrouwenstem + pianobegeleiding.
Mocht je geïnteresseerd zijn, mail me gerust vrijblijvend! Groetjes, Tine (tinepiano@hotmail.com)
|
|
Wouter
|
23-7-2009 10:58:02
Hey,
Duas is een duo dat regelmatig huwelijksvieringen verzorgt. Verzoeknummers zijn mogelijk. Reeds vanaf 230 euro.
Groetjes
Wouter Duas www.duas.be
|
|
davy
|
28-7-2009 12:04:25
Duo incanto zang en piano, voor een misviering vragen wij 250 euro.
je kan 8 augustus al een misviering komen zien.
neem maar eens een kijkje op www.davyvalerio.be
Veel succes met jullie zoektocht groetjes Davy Valerio
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
30-7-2009 17:52:03
Hey,
Ik werk samen met een professionele pianist maar daar kan op aanvraag ook nog een zanger bijkomen. Een voorsmaakje vind je op www.myspace.com/jozefiendefeyter
Voor meer info kan je me mailen jozefiendefeyter@hotmail.com
Groetjes en veel succes, Jozefien
|
|
David
|
31-7-2009 20:51:43
Beste,
Wij zijn een koppeltje uit de Kempen luisteren regelmatig huwelijksmissen op.
From this moment van Shania Twain in duet met Bryan Whyte, Marco Borsato en Lucie Silvas, The moulin rouge soundtrack, ... Deze liedjes en nog vele andere staan op onze playlist.
Meestal zingen we enkele duetjes en beide 1 of 2 solo's.
Indien jullie interesse hebben, kunnen jullie geheel vrijblijvend meer info, een playlist en samples aanvragen.
Alvast veel succes met de voorbereidingen van jullie grote dag.
Groetjes, David en Noor vervoort130@hotmail.com
|
|
Raf
|
16-11-2009 16:08:51
Hallo,
Mijn broer is enkele maanden geleden getrouwd en hij had ook live music tijdens de huwelijksviering in de kerk. Hij had beroep gedaan op 'Amantes' (www.amantes.be ). Iedereen in de kerk was er behoorlijk van onder de indruk moet ik zeggen! het waren 2 zangeressen,gitarist en piano.
Véél succes verder !
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|