Terug naar overzicht
Hallovolgens mij september-oktober.groetjesJessica03/07/10
Inderdaad, september - oktober. Dan zijn er ook heel wat trouwbeurzen waar je modeshows kan zien (probeer wel gratis binnen te komen met vrijkaarten, want is echt niet de moeite om er €10 aan te geven! --> bv. in Brussel). Ook zijn dan de opendeurdagen van de bruidswinkels en ook daar geven ze dan dikwijls modeshows.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ik heb drie weken geleden mijn kleed gevonden en die was al van de nieuwe collectie.. Dus op sommige plaatsen hebben ze al een groot deel van de collectie...groetjes!Ilse
Het is ook te zien voor welk merk je zou kiezen.mijn voorkeur gaat uit nr linea en dat is in pierre yves binnen begin oktober.
Ik had ook al van enkele winkels september gehoord.
Hangt precies van het merk (of de winkel?) af... toen ik in november ging passen, kreeg ik na een hele resem kleedjes die mij niet zo aanstonden een kleedje uit de nieuwe collectie, maar de verkoopster was het wel achteraan gaan halen want het hing nog niet in de winkel...Het hangt er ook vanaf wanneer je trouwt in 2010: mijn kleedje had een levertijd van 6 maand!Veel plezier nog!
ik ben ook gek op linea raffaeli, maar hier op zo'n 500m van mijn deur heb je in brugge een winkel ervan, ga het 'ns gaan navragen
In de twee winkels waar ik geweest ben zeiden ze in november
Heb gisteren nog naar een winkel met bruidkledij gebeld en de nieuwe collectie is al binnengekomen.