Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misviering

20-7-2009 10:45:07
Mijn partner is brandweerman en hadden graag rond "vuur" gewerkt. Hier en daar zijn wel teksten over vuur en kaarsjes ... maar zijn er mensen die ideeën hebben over wat we kunnen doen voor, tijdens of na de viering rond vuur? Helaas is het niet mogelijk om z'n collega's met de wagens te laten komen, daar we niet huwen in de gemeente waar hij werkt.

Lies
15-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 514

an
14-8-2009
 Meld misbruik20-7-2009 13:21:02

Je kan eventueel bij de bezinning iedereen een kaarsje (theelichtjes) komen laten aansteken vooraan in de kerk in de vorm van een hart.
groetjes

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik20-7-2009 15:01:42

Je hebt toch die draagbare sirenes voor buiten? Liedje: Fire van ... (ik weet niet meer wie). Mini helmpjes aan de stoelen hangen met een bloempje aan. Vuurwerkstokjes in de kerk ipv kaarsjes? 2 uitgerolde brandweerslangen die tussen het gangpad liggen en waar jullie tussenlopen? ... Brandweermannen in pak die buiten een erehaag vormen. Een vuurspuwer voor 's avonds. Vonken en vuur van Clouseau. Grote grondkaarsen in de kerk. Rode en gele ballonnen. Enfin, waar ik aan dacht. Hopelijk ben je er wat mee.

Groetjes,

Cindy

Lies
15-5-2010
 Meld misbruik20-7-2009 17:14:33

Merci Cindy... zover hadden wij nog niet gedacht. Er zitten zeer leuke en originele ideeën tussen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info