Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuums aarschot + prijs

20-7-2009 11:08:25
Hey,

Heeft iemand hier goede adresjes voor kostuums in de regio Heist op den berg / Aarschot ? Het mag wel iets specialer zijn (meer ceremonie dan klassiek).
Ik zoek echter wel niets van een belachelijke prijs, onlangs ben ik in Leuven bij een grote ceremonie kledingzaak geweest -waar mijn toekomstig bruidje haar kleed gekocht heeft - maar die prijzen vond ik gewoon belachelijk...
1200 euro voor enkel het kostuum en dan nog bijna 600 euro voor wat eronder zat :s
Het onderste was te mooi dus heb ik dat al gekocht maar het kostuum was er toch wel iets over :)
Voor de geld koop ik me veel liever een Armani kostuum of nog beter, ik geef het liever uit aan een extra mooie huwelijksreis :)))

Ief
1-1-2010
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1481

Kelly

Meld misbruik21-7-2009 20:50:15

Hallo,

in het centrum van Berlaar (15 minuten van Heist op den Berg) is er een ceremoniewinkel voor mannen. De winkel noemt de zon. Staan ook met reclame in de meeste trouwboekjes.

Groetjes,
Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info