Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Budgetvriendelijk huwelijk Zuid-Oost-Vlaanderen

20-7-2009 13:00:14
Hallo,
Wij trouwen volgende zomer! Aangezien we een beperkt budget hebben, zou ik jullie om raad willen vragen. Alle tips omtrent budgetvriendelijke feestzalen, vervoer, fotograaf,... zijn meer dan welkom!! Wij wonen in de regio Oudenaarde.
Alvast bedankt!
groetjes, Leen

Leen
19-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 924

Rik

Meld misbruik20-7-2009 13:36:20

Dag Leen, een zo goed als gratis videoreportage, of dj...? Het is maar hoe je het bekijkt. Veel mogelijkheden of andere opties of op maat: projector/scherm, videoclips, je fotoslides... Scherpe all-inprijzen.
meer info@discovideo.be
www.discovideo.be
grtz

annelies
9-5-2009
 Meld misbruik20-7-2009 14:03:07

Hallo,

Wij hebben een fotograaf gekozen uit Velzeke. Zeer vriendelijk man en zeer goed service en niet te veel geld maar ja wat is niet veel. Vergeleken met andere fotografen niet zo duur. En ons feest was in Landskouter (Oosterzele), en ook daar viel de prijs nog mee maar het kost wel allemaal geld. Trouwen kost nu eenmaal geld hebben we ondervonden, hoe eenvoudig je het ook wil doen.
Wil je de adressen weten van de feestzaal en fotograaf, dan kan je me altijd mailen: vanherzeele@hotmail.com

groeten, Annelies.

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik20-7-2009 14:49:52

He Leen,

Je mag me mailen op cindy.nies@pandora.be
Ik ben van die streek en kan wel helpen.

Groetjes,

Cindy
28/08/2009

tami
26-6-2010
 Meld misbruik20-7-2009 16:10:04

Hallo Leen,

als je wil kan ik je de prijsvergelijking mailen van diverse feestzalen in Oost-Vlaanderen (niet de duurste). Omgeving Oudenaarde-Ronse-Geraardsbergen zit daar ook in.
Laat je me hier even jouw mailadres achter ?Dan krijg je dat meteen van mij.
Groetjes.

Leen
19-6-2010
 Meld misbruik20-7-2009 17:05:26

Mijn mailadres is vermeulen_leen@hotmail.com

christ

Meld misbruik21-7-2009 9:23:20

Misschien een 'niet-klassieke' fotograaf boeken, dus GEEN peperdure albums maar een reportage die je krijgt op DVD en waarbij je alle bijbestellingen in de hand hebt?

Neem een kijkje op www.huwelijksfotografie.info

2 ervaren fotografen in bijberoep komen de ganse dag jouw reportage maken...

Eerste 50 km vervoersonkosten gratis!

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik21-7-2009 11:20:28

Ook wij hebben een goedkopere fotograaf, vragen vervoer aan vrienden met een mooie auto ipv aan een echte firma, & ik kocht mijn kleedje & juwelen zaterdag in de solden aan halve prijs. & dit is van de huidige collectie 2009, dus het loont wel al even uit te kijken! Wij trouwen trouwens op 29 mei 2010! Succes!

Leen
19-6-2010
 Meld misbruik21-7-2009 12:31:41

Bedankt iedereen voor alle reacties!!
Karmen: mag ik vragen waar je je kleedje gekocht hebt, en welke fotograaf je nam? Zo kan ik wat prijzen vergelijken. Je kan me altijd een mailtje sturen op vermeulen_leen@hotmail.com.

Alvast bedankt!

Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik24-7-2009 9:35:21

Hey,

Onze fotografe is Sofie van Pick a Picture uit Ronse. Gemakkelijk terug te vinden op internet.. Het zijn wel niet de recentste fotoreportages die online staan.. Maar ze komt bij je thuis met meer info en recentere foto's als je geïnteresseerd bent...
Wij vinden dat ze zeer interessante prijzen had!

Groetjes,
Brenda
22 mei 2010

Tine
12-2-2011
 Meld misbruik27-7-2009 9:00:10

Zeker de moeite waard om eens te kijken op de website van artxpo. www.artxpo.be
Een echte aanrader en bijzonder goede prijs/kwaliteitverhouding!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...