Terug naar overzicht
Da's geen gemakkelijke situatie!!Wie loopt er allemaal in de suite??Wie zijn de getuigen? Lopen die ook in de suite?Maak een lijstje met de mannen en de vrouwen, en begin te puzzelen!
Volgende personen lopen mee in de suite: haar ouders, mijn pa, mijn broer (en partner), haar 2 broers (en partner) en de getuigen. Mijn getuige wordt mijn beste vriendin, mijn verloofde kiest waarschijnlijk 1 van haar broers. Als ik begin te puzzelen schieten er dus geen vrouwen alleen over. De vriendin die ik zou vragen als getuige had al eens voorgesteld om samen met mij te lopen. Enige probleem is dat haar man dan alleen over schiet.
Bij ons zal ook een man ( getuige van m'n verloofde )alleen overblijven, die loopt dan gewoon alleen...Dus eigenlijk is dit niet erg. Als jij wilt dat die vriendin bij jou loopt, doe dat dan gewoon!Het zou een beetje zielig zijn dat jij alleen moet lopen hé ..Alhoewel ... Heb al eens een trouw gezien waar de bruidegom alleen liep, helemaal vooraan! Hij liep dan alleen naar voor, en wachtte op z'n bruid!Was ook mooi :-)Jullie moeten kiezen en jullie moeten je er goed bij voelen!!!Veel succes Lindseynog 25 daagjes ..
Mijn eerste gedacht is: met je papa? Of heeft hij een nieuwe partner?
ik zou eigenlijk ook zeggen met je papa (gewoon naast elkaar). Het moet voor geen van jullie beiden een makkelijk moment zijn en anders loopt hij toch ook alleen, wat het voor hem zeker niet fijn zal zijn.
Mijn papa zou normaal lopen met de mama van mijn verloofde. Nu, misschien moeten we het allemaal iets minder 'officieel' doen, dan hebben we wat meer ruimte om een oplossing te vinden. We kijken sowieso nog uit naar een ceremoniemeester. Hij zal ons ook wel kunnen helpen. En ik zal er eens over praten met de vriendin die ik als getuige wil en haar man.