Terug naar overzicht
Ik heb het niet gedaan en ben er ook niet zo'n voorstander van. Da's precies weer geld vragen aan je gasten... Maar da's mijn mening.Hoe je het aanpakt. Geen idee. Sommigen laten de mannen tegen de vrouwen opbieden ofzoiets. Probeer eens te zoeken via de zoekfunctie hier boven aan. Die vraag is tijdje geleden vaker gepasseerd. Misschien vind je iets.
Het is de traditie dat telt, niet het geld! Dit omdat ik m'n bruidsboeket niet wil werpen!
ik weet nog niet of ik het al of niet ga doen maar heb het wel ooit op het trouwfeest van mijn tante meegemaakt en dat was eigenlijk op initiatief van de vrienden. Ze begonnen aan 0 euro en elk bod ging dan ook in de pot (bvb: 2 euro, 3 euro, 5 euro, 1 euro,...) De volgende bieder stak altijd het verschil met het vorige bod bij in de pot. De laatste bieder (bvb 75 euro maar eigenlijk had die maar 3 euro betaald omdat de vorige 72 had geboden) kreeg dan de kousenband (zogezegd)
Hey Ibe, Dat is eigenlijk een superleuk idee!!Bedankt voor de tip!
ik wou dit ook niet doen, en mijn man evenmin. Omdat sommigen geen geld bijhebben op zo een avond, ze weten dat ze het niet nodig hebben. we hebben het ooit eens bij een koppel meegemaakt en toen leek het op een gebedel...niet leuk.maar als jij dit wil doen...en als je je aan de traditie wil houden moet je ook je boeket werpen vind ik, kousenband is voor de mannen en boeket voor de vrouwen.
Mijn boeket werpen heeft geen zin, ik ben de laatste die trouw van de aanwezigen. Dus ik zou het moeten smijten in een lege zaal, dan hou ik het liever zelf!
hoi, wij nhebben dit gedaan en het was lachen geblazen. Wij hebben dit gedaan na vlakna het dessertbuffet en voor de openingsdans. de Dj had het aangekondigd en mijn man moest de menigte mannen aan het bieden jagen (maakt niet uit of ze geld op zak hebben , ze kunnen achteraf betalen).Hoe hoger het bod, hoe hoger mijn kleed omhoog ging (been stond op stoel) en de hoogste bieder mocht de kouseband komen uitdoen. Was eerst ook bang dat het op niets ging uitdraaien maar was echt leuk.groetjes Nathalie