Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleed solden

20-7-2009 22:06:04
Hey,
Ben vandaag met een vriendin naar Le Chapeau in A'pen geweest, ik had gedacht wel wat kleedjes in de solden te vinden maar dat viel eigenlijk tegen, er waren maar heel weinig solden.
Kent er iemand een winkel waar de solden wel de moeite zijn?
Regio maakt niet zoveel uit!
Groetjes

ANNELIES
21-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 610

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik20-7-2009 22:41:57

Ik heb het mijne zaterdag aan halve prijs gekocht in Alliance in Tongeren.

Als dat voor jou ver uit de regio is, kan je misschien eens bellen of mailen via de website om te informeren naar merken en maten, want sinds de solden begonnen is 1 juli is er ook al wel wat weg, denk ik!

http://www.bruidalliance.be/

Succes met de zoektocht!

Krista
30-5-2009
 Meld misbruik21-7-2009 9:23:15

Hey Annlies,

Ik heb vorig jaar m'n kleed bij Liliane Claes gekocht.
Daar waren toen solden van -10 tot -30%. Weet niet of ze dit jaar ook solden hebben. Kijk eens wat verder op het forum hier want er zijn de voorbije dagen heel wat berichtjes gepost over solden op trouwkleedjes.

Veel succes met je zoektocht naar een leuk kleedje!

Krista
reeds 52 dagen gehuwd :)

Annelien
10-7-2010
 Meld misbruik22-7-2009 13:06:48

Dag Annelies

Ik ben vorig weekend ook voor het eerst voor kleedjes gaan kijken, maar was ook verwonderd dat er geen solden waren. Ik trouw pas volgende zomer, maar wil al een idee hebben van waar ik wel of niet mee sta en bovendien, als ik nu mijn droomkleed zou vinden, waarom zou ik dan nog langer wachten?
Ik ben naar Vomac geweest in Oostkamp en ben er niet goed ontvangen geweest. Had nochtans op voorhand een afspraak gemaakt en ze vroegen me wanneer ik zou trouwen. Toen ik zei volgende zomer was het al direct van; oei, maar dan ben je veel te vroeg, de collectie van 2010 komt pas binnen in november. Het stroomde zo van hun gezicht dat het tegen hun zin was. Ik moet echt niet per se de nieuwe collectie hebben hoor ! Tijdens het passen kwam die vrouw wel los, maar doordat ze zo tegen mij deden had ik echt niet veel zin meer om nog te passen ! Bovendien bleek dat ze niet veel nieuwe kleedjes van 2010 zouden binnendoen !What's the problem than? Ze verkopen daar ook gewone kleden beneden en toen we daar nog even stonden te kijken zaten de verkoopsters met de vinger te wijzen naar ons en dan ons uit te lachen waar we bij stonden. We hadden er beter iets op gezegd, maar we waren geschockeerd door de manier waarop we bahandeld werden. Wegblijven dus !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...