Nu Online
Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezocht babbelbox

20-7-2009 22:42:37
Dag, ik ben voor vrienden een babbelbox aan het zoeken. Alle ideeën zijn welkom. Ook dj's of videografen die zoiets aanbieden zijn welkom.
Alvast bedankt,
Carolina

Carolina
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 419

Luc

Meld misbruik20-7-2009 23:08:35

Carolina,
Met meer dan 20 jaar ervaring als disc-jockey, knutselde ik een DVD babbelbox in elkaar. De resultaten kan je bekijken op http://www.luckysdb.be/babbelbox/babbelbox.html
Voor meer info, graag een mail.
luc@luckysdb.be. Of check Lucky's disco-bar bij de rubriek Disco-bar op dit forum.

Tine
28-8-2009
 Meld misbruik21-7-2009 10:04:41

Wij huren de praatpaal. Als ik me niet vergis: www.depraatpaal.be . De prijs is een 300 euro, naargelang vanwaar jullie zijn.
groetjes

Inge
24-4-2009
 Meld misbruik21-7-2009 14:37:18

Hey,

Wij hadden een videograaf uit Mol: noafilm.be Ik geloof dat zij ook een babbelbox hebben. Wij hebben gewoon een film laten maken; allé, gewoon, hij is prachtig!!
groetjes...
Inge

Sara
8-8-2009
 Meld misbruik22-7-2009 9:39:22

www.guestcam.be ;)

Evelien
17-10-2009
 Meld misbruik22-7-2009 16:21:01

Wij hebben een meisje uit Bree, wij trouwen 8 augustus, maar tot nu toe, de voorbereiding dus ben ik zeer tevreden, heel professioneel en eentje die echt wel goed is in haar vak. Plus ook nog een heel lief en tof meisje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...