Terug naar overzicht
Bloemen willen wij nietomdat niemand daar iets van zietWij willen de andere dag op huwelijksreisdat willen wij niet missen, voor geen prijsHet enige wat daar ons van verhindertis dat ons saldo op de bank is verminderdDus weet u nu echt niet wat u moet schenkendan weet u wel waar wij aan denkenJe kan het eventueel inkorten als het enkel om de bloemen gaat ..
wij vertrekken ook paar dagen later op huwelijksreis. Op onze uitnodiging staat de volgende tekst: "Een bloemetje is een mooi gebaar, maar weet, ons vliegtuig staat al klaar. Als u toch iets wilt besteden, zijn we met een centje 't meest tevreden."
Wij hadden gewoon:Liefst voor ons geen bloemen of geschenken maar u mag altijd aan een centje denken. envelopje en rek. nummergroetjes, Carolina
Beste Wendy,denk erom dat mensen die zich verontschuldigen omdat ze niet kunnen aanwezig zijn, sowieso bloemen laten afleveren met felicitaties. Een bevriend koppel van ons vertrok, zoals jullie, op huwelijksreis na hun feest maar die hebben alle bloemen onder beide ouders verdeeld die er dagenlang het genot van hadden. (Er waren zo'n 60 boeketten !) De ouders waren daar héél opgetogen mee en zo kunnen sommige mensen toch "iets" afgeven ! Ik zou niet direct op m'n uitnodigingen schrijven dat we geen bloemen wensen. Je moet de mensen daar enige vrijheid in laten, vind ik. Maar dit is slechts mijn mening. Je doet natuurlijk wat je wil. Groetjes
We hebben ondertussen van enkele mensen die niet kunnen komen een centje op de rekening gehad. Voorlopig nog geen bloemen gezien hoor. groetjes, Carolina