Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog één maand

21-7-2009 10:56:52
Hey Bruidjes,

Nu begin ik toch wat nerveus te worden :-) Binnen exact één maand trouwen wij voor het stadhuis, en de 22e aug. is dan onze grote dag! Ik heb het gevoel dat ik 101 dingen ben vergeten te regelen, ik heb een super ambetante schoonzus (ze wil zich niet deftig aankleden, haar man wil geen das én ze wil haar kleine van 4 maanden oud een héle dag overal mee naartoe nemen, dus ook 's avonds) en ik heb nog geen binnenlocatie voor foto's gevonden. zucht!

Groetjes van een zenuwachtige bruid!

Hilde
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1042

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik21-7-2009 13:56:13

Hoi,

In verband met de baby wil ik je het volgende zeggen: op onze trouw was de baby van de getuige er ook bij van 's morgens 10u30 tot na de openingsdans, rond middernacht. Zij was toen 13 dagen oud en we hebben haar bijna niet gehoord, enkel 's middags, toen ze honger begon te krijgen. Dus, het wil niet altijd zeggen dat zo'n kindje voor last zorgt.

Laat je niet opjagen door je schoonzus, op de dag zelf, trek je je dat niet aan dat er iemand geen das aan heeft. Dan sta jij en je man in de spotlights! Bij ons in de suite waren er 2 dames die een spierwit vestje aan hadden... Ik heb het wel gezien, maar ik heb het mij niet aangetrokken.

Geniet nog van de voorbereidingen en zeker van jullie dag!

Inge

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik21-7-2009 13:59:39

Hier hetzelfde, ook voor 22 augustus!
Wij hebben gelukkig nog geen kleine kinderen in de familie (want die wou ik ook liever niet op de trouw) en de mannen zagen ook over de dassen, maar we geven niet toe! En ze leggen er zich wel bij neer. Wij zijn er nog niet goed uit hoe waar we gaan eten en foto's nemen, want we hebben wel een hele weg af te leggen tussen het stadhuis en de feestzaal. We moeten tegen het eind van de week onze viering afhebben (en net nu zo druk op het werk!!)... dus toch een beetje stress! Ik krijg nu al vochtige ogen als ik eraan denk dat ik iets moet zeggen terwijl ik naar mijn ventje kijk...
Veel plezier nog en geniet nog van die laatste dingetjes!
Véro

Katrien
14-8-2009
 Meld misbruik21-7-2009 18:25:28

Hoi Hilde,

Wij trouwen 14 augustus en ik zit ook constant mijn lijstje te overlopen uit schrik dat ik iets belangrijk aan het vergeten ben. Zoek s een checklist op internet, of laat je to-do lijstje eens lezen aan anderen. Wat betreft de das van je schoonbroer: leven en laten leven - t is toch jullie dag en als hij zich nu beter voelt zonder das is dat toch zijn zaak? Don't worry, be happy!

Katrien

marlies
5-9-2009
 Meld misbruik22-7-2009 9:24:14

hey, ook hier nog een dikke maand te gaan, en inderdaad: de zenuwen beginnen te komen. Ook hier de nodige problemen: kleine kinderen die mee aan de eretafel moete zitten van hun ouders (1, 4 en 7), gescheiden ouders die zo weinig mogelijk met elkaar te maken willen hebben op die dag, een moeder die de hele tijd (maar dan ook echt de hele tijd) vraagt of er ook muziek zal zijn voor mensen van haar generatie, enzovoort...

Maar ik vind het wel spannend en ik zie er geweldig naar uit! succes aan iedereen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...