Nu Online
Momenteel zijn er 4 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ

21-7-2009 13:11:19
Dag aanstaande bruidjes/bruidegommen

wij zijn getrouwd op 27/06/09 en het was een onvergetelijke dag! Wij hebben wel wat bespaard op de DJ en hier hebben wij enorm veel spijt van!!! Wij hebben DJ Alex van Soundvision in Maasmechelen laten komen, maar dit viel dik tegen! Hij stuurde een beginner in zijn plaats en het ging serieus mis! hij draaide niet de muziek die wij gevraagd hebben en verschillende platen (waaronder onze openingsdans!!!) bleven hangen. De muziek viel zelfs op een bep. moment volledig uit!!!
Wij hebben ook het bruidsboeket en kousenbandje weggegooid. De DJ was hier goed over geïnformeerd, maar toch moesten wij hier zelf naar vragen. Na het weggooien van het boeket, ging de muziek weer aan. Ook na het uitdoen van het kousenbandje, wij kregen niet de kans om het nog weg te gooien! Wij moesten regelmatig gaan vragen om een ander soort muziek te gaan draaien, want hij wisselde ook niet af!!
een dikke tegenvaller dus!
Mensen, vraag goed na of iemand een goede DJ kent, en kies niet zomaar iemand. De kans bestaat dat je, net zoals ons, bedrogen uitkomt!

Veel succes nog met de verdere voorbereidingen en we wensen jullie een fijne dag toe!!! Geniet ervan, want het is voorbij voor je het al te goed beseft!!

groetjes R en L

Linsey
27-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 820

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik21-7-2009 13:51:12

Proficiat met jullie huwelijk Linsey!

Je kan idd maar beter via vrienden een DJ zoeken of er zeker zelf mee afspreken zodat je weet met wie je te maken hebt. Zelf DJ's met hele goeie commentaren op het forum heb ik al weten tegenvallen! Voor ons is het ook hetgene waar ik het meest om stress!

Linsey
27-6-2009
 Meld misbruik22-7-2009 12:21:38

Bedankt!

we hebben zelf met de DJ afgesproken. 1x zagen we hem op een huwelijksbeurs én hij is thuis geweest om onze wensen te overlopen. daarna moesten wij nog een document invullen zodat zij echt van àlles op de hoogte waren...
vandaar dat wij er wel vertrouwen in hadden. je ziet dus maar... zelfs dat is geen zekerheid!
nog veel succes met jullie zoektocht en een fijne dag toegewenst

groetjes Linsey

alex

Meld misbruik31-8-2009 23:19:07

beste linsey,

als zaakvoerder van soundvision moet ik je vragen om dergelijke eenzijdige commentaar niet op een site te plaatsen. je visie op het feest is duidelijk uit zijn context getrokken. Onze dj heeft wel degelijk continue volk op de dansvloer gehad en ook de fabel rond het uitvallen van de muziek vind ik niet op zijn plaats. je mag gerust een mening hebben, maar wees dan wel correct met wat je schrijft. wij doen ons best om ieder trouwfeest van een goeie dj te voorzien. Dat niet iedereen een kousenband op tijd aankondigt wil niet zeggen dat hij een slechte dj is. En ik kan je verzekeren dat de dj geen beginner was.Ik vind je reactie dan ook een beetje laag bij de grond.

het is spijtig dat de vele positieve reacties en het harde werk dat we de afgelopen tijd gepresteerd hebben hier geen tekst op het forum heeft , maar ik kan je garanderen dat je de enigste was die dit jaar negatief gereageerd heeft. En we evalueren iedereen. ook jou commentaar is besproken met de dj.

Wij proberen steeds een goede verstandhouding te hebben met alle klanten en onze afspraken zijn volgens mij zeer duidelijk.Dat je nu andere mensen iets probeert wijs te maken vind ik beneden alle peil.
ik ga verder niet meer reageren op jou berichten, indien je verdere reactie wenst te posten doe je maar.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...