Terug naar overzicht
HeyMijn verloofde heeft ook een wit hemd, en draagt sowieso graag iets onder zijn hemd (voor zweetplekken etc.Nu raadde de verkoper van de kostuumwinkel aan om er een rode of roze t-shirt onder te dragen.Ik vond dit ook raar, maar we hebben het uitgetest en inderdaad; je ziet er (bijna) niks van. Lijkt precies gewoon huidskleur.Misschien kan ik je met deze tip wel helpen.Veel groetjesDonna
k heb dat inderdaad ook al gehoord van dat fel rood. een felrode bh valt bv ook niet op onder een wit t-shirt, terwijl je een witte er wel nog onder ziet.anders moet je eens kijken naar een beige (huidskleurige) t-shirt zonder mouwen of zo, dat zal je misschien iets sneller vinden?
gaan voor rood idd! onder mijn witte broeken draag ik ook rood ondergoed en je ziet er echt niks vanals je geen rood "onderlijveke" vindt, kun je zelfs een witje kleuren hémijn vriend draagt meestal een witte t-shirt onder zijn hemd en dat valt ook niet zo hard op hoor maar voor een trouw moet het natuurlijk dik in orde zijnsucces!Sofie15/05/10