Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onderlijvekes...

21-7-2009 17:32:00
Hey, ik heb een onsexy vraagje. Mijn vriend heeft een wit hemd dat lichtjes doorschijnend is. Hij wil daar echter wel een onderlijveke onderdragen.

Nu zijn wij op zoek naar een (ik weet het, iew) huidskleurig onderlijveke met korte mouwen. We kunnen dit echter nergens vinden.

Kunnen jullie me helpen?

Liesbeth
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1100

donna
14-8-2009
 Meld misbruik21-7-2009 18:56:06

Hey

Mijn verloofde heeft ook een wit hemd, en draagt sowieso graag iets onder zijn hemd (voor zweetplekken etc.
Nu raadde de verkoper van de kostuumwinkel aan om er een rode of roze t-shirt onder te dragen.
Ik vond dit ook raar, maar we hebben het uitgetest en inderdaad; je ziet er (bijna) niks van. Lijkt precies gewoon huidskleur.
Misschien kan ik je met deze tip wel helpen.
Veel groetjes
Donna

Els
17-7-2010
 Meld misbruik22-7-2009 8:33:00

k heb dat inderdaad ook al gehoord van dat fel rood. een felrode bh valt bv ook niet op onder een wit t-shirt, terwijl je een witte er wel nog onder ziet.
anders moet je eens kijken naar een beige (huidskleurige) t-shirt zonder mouwen of zo, dat zal je misschien iets sneller vinden?

Sofie

Meld misbruik22-7-2009 11:52:19

gaan voor rood idd! onder mijn witte broeken draag ik ook rood ondergoed en je ziet er echt niks van
als je geen rood "onderlijveke" vindt, kun je zelfs een witje kleuren hé
mijn vriend draagt meestal een witte t-shirt onder zijn hemd en dat valt ook niet zo hard op hoor maar voor een trouw moet het natuurlijk dik in orde zijn
succes!
Sofie
15/05/10

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info