Terug naar overzicht
Hoi Anja,Ik had een groen kleedje voor mijn wettelijke trouw en ik had daar zwarte fijne schoenen onder. Ik had deze schoenen al en wilde geen nieuwe kopen. Heb je al gedacht aan een gouden schoen? Mijn zus had gouden schoenen op haar trouw, dan onder een rood kleed en ik vond dat prachtig. Groen is niet zo gemakkelijk denk ik omdat je dan wel echt hetzelfde groen moet hebben denk ik ....groetjes.
Ik denk dat het moeilijk is om hetzelfde soort groen te vinden als je kleedje, misschien kan je er zwarte of bleke onder dragen? Volgens mij is zilver ook wel mooi!Groetjes
Is je kleedje enkel groen of zit er nog een ander kleur tussen? Dan kan je eventueel iets kiezen in dat andere kleur.Zelf zou ik bij groen geen bleke (beige) schoenen aandoen, ijk zou dan ook eerder kiezen voor gouden sandaaltjes of zwarte elegante schoentjes met zo'n fijn riempje.Het hangt er ook een beetje vanaf welk groen natuurlijk (licht-donker-fel-...).
als ik voor de wet trouw heb ik ook een groen suite kleed, en ik draag er mooie zilveren schoenen onder. deze kan je achteraf ook blijven dragen want zilver past op alles!groetjes Ester
Besta Anja,als je wil dat dingen samen passen, zorg er dan voor dat je schoenen hetzelfde kleur hebben als je handtas want alleen zo kan je beige schoenen onder een groen kleed dragen. Dus of zwarte schoenen, zwarte handtas, goudkleurige schoenen, goudkleurige handtas, enz... Wanneer schoenen en handtas samen passen, is alles oké.Groetjes
Bedankt al voor de reacties!Mijn kleed is niet donker maar ook niet heel licht groen dus zowat tussenin. Het is een heel lang kleed dus je ziet alleen de tippen van mijn schoenen. Ook heb ik een stola die donkerder groen is dus ik dacht als ik schoenen en een tasje neem in het ook donkergroen dat dit wel mooi ging zijn.
elsa coloured shoes.verschillende modellen die je kan laten kleuren in exact dezelfde kleur als je top/rok, etc...nadien kan je ze gewoon zwart laten kleuren en je kunt ze verder aandoen ;-)
Ik zou gaan voor goud of zilver, dat past echt overal op en is superfeestelijk!sofie15/05/10