Terug naar overzicht
Dit zijn mogelijke liedjes voor in de kerk die ik al verzameld heb. Hopelijk vind je er hier tussen enkele.André Hazes: Ik heb je liefAnn Christy: Gelukkig zijn (uit)Bart Peeters Ik wil je nooit meer kwijtBart Peeters Liefde is allesBart Peeters & Hannelou Bedert Zonder woordenBlof Alles is liefdeBram Vermeulen De steenClouseau Altijd heb ik je liefClouseau EeuwigheidClouseau Eeuwigheid (uit)Clouseau JoClouseau Lopen op het waterDana Winner Ik hou van jouDe Fixkes LepeltjeEva de Roovere Niemand zoals wij (uit)Fixkes SeuzekeGene Tomas Voor haarGuur Meeuvis ThuisHerman Van Veen Ik ben vandaag zo vrolijk (uit)Ingeborg Als dat gebeurtJeroen Van der Boom Niemand AndersJeroen Van der Boom OnvoorspelbaarJeroen Van der Boom Zo mooiLe Velo Vert Achtbaan naar de zaligheid (uit)Marco Borsato Dromen zijn bedrogMarco Borsato Engel van mijn hartMarco Borsato ZijMarco Borsato RoodMarco Borsato MaskerNoordkaap Ik hou van uPaul de Leeuw Ik heb je liefPaul de Leeuw Ik hou van jouPaul de Leeuw Een perfecte dag (Ned vertaling)Philippe Robrecht MagieRaymond van het Groenewoud Ik zal je man zijnRob de Nijs Iets van een wonderRob De Nijs Banger HartSala Ik hou van uSpring De mooiste liefde ooitStef Bos Voor nuVolumia Hou me vastWim Soutaer Ik hoor bij jou
Hallo,wat wij ook nog gebruiken, is Trijntje Oosterhuis 'Nu dat jij er bent'. Prachtig!Groetjes,Cindy10.10.09
Wij hadden als intredelied: Dak van de wereld - Bij de ondertekening: Als de dag van toen - Bij de communie : De roosAllemaal kippenvelmomenten :-)
Van Nederlandstalige liedjes gebruiken wij:bij het tekenen van het huwelijksregister: Altijd heb ik je lief van Clouseau en na de voorbeden: Hou me vast van Volumia!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ik heb geen nederlandstalige liedjes genomen maar heb wel de tekst en de vertaling in ons misboekje gezet. Zo kunnen degene die geen Engels verstaan toch ook een idee krijgen van waar het lied over gaat. groetjes, Carolina
Wij hebben ook nog zie me graag van clouseau en parce que c'est toi van axelle red. Iedereen begrijpt normaal toch ook frans? :-)grtjes5/9/2009
Wij hadden 1nederlandstalig liedje in de mis: hou me vast van volumia.