Nu Online
Momenteel zijn er 639 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

(nep)bonten bolero huren - waar?

22-7-2009 10:09:45
Hoi bruidjes en bruidegommen,

Bij ons komt het nu wel heel dicht bij, nog 17 dagen!
En nu (nogal laat, wete het) begin ik te denken om mss best een bolerotje te huren want de viering en alles zal buiten in de tuin van de feestzaal zijn. We zijn van Mechelen, weten jullie van Brussel tot Antwerpen ergens een verhuurder van zulke zaken?

groetjes
Nele
08-08-09

nele
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1839

Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik22-7-2009 12:44:15

Hoi Nele,
ik kan je niet helpen aan een adresje, maar herken je nog van een eerdere vraag.
Ben je dan uiteindelijk gegaan voor een sluier?
Je zag er echt PRACHTIG uit op de foto's die je me doormailde ;o)
Spijtig genoeg ben ik niet meer aan de 'Agadir' geraakt op tijd... Maar mijn jurk bij de naaister is uiteindelijk echt schitterend geworden; ben zelfs beginnen blèten bij de laatste pas!

Grtjs, Sabrina
07-08-2009

nele
8-8-2009
 Meld misbruik22-7-2009 13:13:23

Hey!
Sorry dat ik niet geantwoord heb op de mailtjes toen maar het waren er best veel :)
Thx om je mening erover door te mailen en nope, het zal zonder sluier zijn. Daar waren de mama's getuige, zussen en zelfs de kapper het allemaal over eens. Gek eh dat je echt wel begint te twijfelen. Is mijn kleed wel ok, moet ik niet nog wat afvallen, toch die oorbelletjes? Thuis durf ik het niet toe te geven ... maar ik verga binnenin van de stress. Is dat normaal? Die stress en angst? Ik wou echt dat ik niet zo precies was over detailtjes, dan had ik al heel wat buikpijn minder :)
Hoe gaat het bij jou? Verloopt alles zowat als gepland?

heeeeeeel veel plezier op jullie grote dag eh!
Nele
08-08-09

Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik22-7-2009 20:09:56

Hey Nele,

eerst dacht ik "Zeeën van tijd nog", maar nu heb ik precies het gevoel dat ik op niets nog vat heb... Het vliegt voorbij en er is nog zoveel te doen (allez, dat denk ik toch)! En mijn aanstaande is pas in verlof v.a. 1 aug.
Afgelopen weekend heeft mijn collega (die de foto's op onze grote dag zou nemen) ons in de steek gelaten. Ze gaat met haar vriendje een maandje door Europa toeren :-S
Nu dus héél dringend op zoek naar een vervang(st)er!!
't Verloopt dus idd niet altijd even vlot.
De komende dagen nog enkele 'prutsdingskes' in orde brengen (tafelnamen, gastenkaartjes, powerpoint) en afspreken met cateraar en feestzaal.
Volgende week dan nog eens samenzitten met de dj en tegen dan hopelijk een beslissing omtrent fotograaf.
Jullie ook veel succes en veel plezier op 8 aug.!!

Grtjs, Sabrina

nele
8-8-2009
 Meld misbruik22-7-2009 20:24:44

Haha, het is echt zo herkenbaar. En mijn ventje heeft ook pas 1 augustus vrij. Hij was dernet bezig hoe druk het wel was om de trouw voor te bereiden en dat hij daardoor geen spiegeltje voor in de wc omhoog kan hangen...en toen barstte ik. Jah, ik ben alles aan het organiseren hoewel ik maar al te graag zou hebben dat hij zich er meer in moeide. Maar ja, drukke baan enzo.
Wat een fotograaf betreft, van welke regio ben je? Ik werk regelmatig met fotografen samen en mss moet je je maar inloggen op modellennet.be en daar een berichtje zetten op het forum. Ik wil ook wel eens horen hoor. In Linden woont een hele goede fotograaf. Laat me maar weten.

groetjes,
Nele
nele_perdaens@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...