TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
19-9-2009
|
22-7-2009 11:17:17
de snip in moorsel parochiezaal in baardegem (voor en parochiezaal best mooi)
|
|
Els
17-7-2010
|
22-7-2009 11:29:27
iets meer naar Brabant toe: t Brouwershof in Affligem: al veel van gehoord, o.a. dat het goed meevalt van prijs en dat je evt zelf traiteur mocht gebruiken (dacht ik toch). Zelf nog niet geweest, maar zou toch eens informeren. (ligt op de Brusselsesteenweg, begin van Affligem (Hekelgem), een 10tal minuten van Aalst. Els
|
|
www.klimaxsmusic.be
|
23-7-2009 4:02:01
Goeiedag Christel,
In Aalst op den tragel ligt er een partyboot die je ook kan afhuren voor feesten & babyborrels. Informeer eens bij Steve op 0478/407 291 of www.denboot.be
Mvg DJ Christiaan
|
|
kimberly
21-5-2010
|
23-7-2009 9:27:20
Hey Christel,
Allereerst een dikke proficiat met de zwangerschap!! :) Met een zaal kan ik je momenteel nog niet helpen, maar ik ga eens wat ideetjes voor jou gaan opdoen. Mag ik je wat vragen? Wij geven volgend jaar ook ons trouwfeest in Hof ten Bosse, (Destelbergen). Maar om één of andere reden begin ik hieraan te twijfelen. Dominiek kwam gelijk niet zo sympathiek over en leek zo bepaalde zaken achter te houden, we moesten de info er echt uit sleuren. Waren jullie daar tevreden? Zijn er zaken waar we moeten op letten? Alleszins bedankt!!
x Kim
|
|
Christel
30-6-2007
|
23-7-2009 11:16:06
dag Kim
alvast ook proficiat met je huwelijk! oei alé jong, daar verschiet ik nu echt van dat Dominiek minder sympa overkwam..
Wij zijn daar echt altijd vree content geweest met de voorbereidingen en echt, de dag zelf was zalig! De receptie was echt ongeloofelijk, de mensen zijn ons achteraf komen zeggen dat de hapjes echt veel en goed waren de zaal was prachtig versierd, en als ze tussen de gangen met de sorbet komen, dat is echt een magisch moment (ik ga het nog niet verklappen) het mooiste van heel de avond was het dessertbuffet ik durf het je zweren, dat heb je nog nooit gezien zo een show muziek, vuurwerk, bellen, discobollen ze rijden karren en karren vol lekkers binnen echt , ik stond met mijn mond vol tanden
blijven jullie slapen? wij hadden de bruidssuite, echt de max dan steken ze na het feest de jacuzzi buiten nog aan, krijg je nog een fles cava, en s middags word je gewekt en staat het ontbijt met aardbeien en warme koeken klaar
ik ben echt zeer blij dat wij er getrouwd zijn en ik denk er nog vaak aan terug Nu , dominique is wel de kok, sabine doet meer de ontvangst was zij er niet?
doe ze gerust de groeten van jimmy en christel van 16 juni 2007 ze zullen ons nog wel kennen
groetjes en zeker niet twijfelen christel
|
|
Luc
|
18-8-2009 11:13:16
In het 't Brouwershof werkt men doorgaans met een vaste traiteur, maar daar maken ze zeker ook uitzonderingen op. Wij hebben er zelf ook reeds gefeest met een andere traiteur maar waren er ook al uitgenodigd als gast. Zeer toffe en origineel kader. Een brouwerij-hoeve uit de jaren 1700. Zeer lekkere en goede keuken, vriendelijke service en bediening en vooral echte interessante prijzen voor dranken. Bieren en frisdranken doorlopend (zonder uitzondering) aan groothandelsprijzen (0,50 euro voor een echte pils, 0,30 euro voor frisdranken ...). Wijnen mogen zelf worden aangeleverd en dit zonder stopselrecht. Een echte aanrader !
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|