Terug naar overzicht
bij ons is onze planning zo :- 11u30 wet- 14u30 kerkertussen gaan wij foto's nemen en gaat de suite bij mijn ouders iets eten en drinken.wij zijn daar dat terug tegen 14u ongeveer en dan samen naar kerk.na de kerk zijn er ijsjes voorzien en dan vertrekken wij en de suite naar de feestzaal.kan de sute niet bij je ouders of schoonouders terecht ?
ja de suite kan gerust bij men ouders terecht maar wat doen zij ondertussen?eten hebben ze dan al gedaan
eentje drinken en wat babbelen.ze zullen hun plan wel trekken zeker ?voorzie eventueel een taartje of zo en zeker een flesje ;-)
Je zal zien dat die 2 uurtjes heel snel omvliegen! Ze zullen blij zijn even te kunnen zitten en wat uit te rusten.Wij nemen ze mee naar de fotoshoot, aangezien we met de huifkar een tochtje maken en hier en daar eens zullen stoppen voor een foto.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
wij hadden ook een open gat en hebben dit opgevuld zodat de mensen bij mijn man zijn ouders een glaasje konden gaan drinken. Meer moet dat niet zijn, de mensen praten dan toch met elkaar.
Wij trouwen om 11u voor de wet, om 12.30 voor de kerk, dan gaan we iets eten, en dan zijn wij ook 2-3uur weg voor foto's. De suite kan blijven zitten en natafelen, of wat wandelen, of ze kunnen naar huis gaan om zich wat op te frissen, tenslotte is het voor hun ook een lange dag. Sommigen zullen blijven, maar van sommigen (vooral de ouderen) weet ik al dat zij even gaan rusten thuis...
Halloonze dagplanning:11u: voor de wet11.45 ongeveer: kleine receptie met broodjes in het huis van mijn meterIntussen doen wij dan de foto-reportage. De mensen van de suite kunnen in het huis blijven praten en glaasje drinken15u: kerk17.30 receptie feestzaal19.30 diner + avondfeest.Groetjes Jessica3 juli 2010