Terug naar overzicht
Hallo,Kies anders een opwindend nummer of meer het genre waar jullie mee willen beginnen en trek met dat lied naar Danzateljee in Berchem, die maken dan een aangepaste choreografie voor jullie op dat lied... het is dan geen gewone vierkante meter slowdans ;-)En anders als jullie geen openingsdans met jullie twee willen, kun je ook doen zoals een vriendin van mij heeft gedaan. De DJ speelde "it's raining men" en de bruid haalde alle vrouwen/meisjes op de dansvloer. Zo begint het feest ineens voor iedereen.groetjes,catherine
Onze openingsdans is samen met mijn vriend zijn twee kinderen. We horen alle 4 heel graag marco borsato en zullen dan ook een lied van hem kiezen. Ik had ook aan de Plopdans gedacht. Maar mijn vriend is daar niet voor te vinden. Het zal dus Marco worden met "Zij"... Je kan natuurlijk ook de vogeltjesdans dansen. Waarschijnlijk zal de zaal al vlugger meedoen en plat liggen van het lachen
Hey,ja, wij gaan ook naar Danzateljee, en we hebben daar echt een goed gevoel bij. Ze maken de dans op maat en naar jullie eigen stijl. Bij ons zal het een mix zijn van Tango en Rumba, maar ik ben zeker dat ze ook modernere varianten onder de knie hebben... en ervoor zorgen dat het een onvergetelijke dans wordt!Groetjes,Lieve
HeyOns huwelijk zal in het thema 'hollywood' zijn. Wij denken eraan om als openingsdans 'I had the time of my life' uit Dirty Dancing te nemen. En dan ook een choreografie daarop (zo'n beetje zoals in de film, maar dan zonder De Lift).GroetjesVicky
Bedankt voor de tips ik ga er zeker mee aan de slag
wij hebben als openingsdans salsa gekozen. Het nummer staat nog niet vast. Mijn vriend houdt niet zo van trage muziek. Samen met ouders en schoonouders gaan we in januari naar een dansschool om salsa onder de knie te krijgen. Is eens iets anders dan slows natuurlijk.
Hoi,Wij zijn reeds 16 dagen getrouwd en net terug van huwelijksreis.Als openingsdans hadden wij gekozen voor 'I had the time of my life' uit de film Dirty Dancing. Stijl: Mambo.Aangezien we zelf niet echt veel kaas gegeten hadden van dansen, zijn we naar een dansschool getrokken. Een privéleraar heeft ons een choreografie aangeleerd en in vijf lessen konden we deze perfect.Niemand wist ervan en de reacties waren echt overweldigend op ons feest.Niemand had dit ooit vewacht van ons.Het is een echte aanrader.Groetjesvan een gelukkige bruid