TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
22-7-2009 18:33:49
Ik heb zo'n berichtjes al vaak op het forum zien staan... Dat is nu wel het laatste van m'n zorgen, hoor! Jullie moeten toch geen 'opvang' voorzien??? De mensen moeten zelf hun plan maar trekken!
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
tami
26-6-2010
|
22-7-2009 20:31:55
Hi Mieke,
bij mooi weer kunnen je gasten evtl naar het park & kasteel van Brasschaat. (Op Google Images gewoon Parken Brasschaat intikken). Het ziet er wel mooi uit om als wandeling te doen. Blijkbaar is er in Brasschaat ook een domein waar ze mss even naartoe kunnen. Ofwel gaan ze gewoon terug naar huis om die 4 uren te overbruggen. Op een 15e augustus is het geen sinecure om iets open te vinden, vermoed ik. Succes gewenst !
|
|
Mieke
|
23-7-2009 11:36:35
Ik ga er idd ook wel van uit dat mijn gasten oud genoeg zijn om zochzelf een paar uur bezig te houden hoor ;-) Maar het is maar omdat die dag de winkels dicht zijn, en ik niet van Brasschaat ben, dat ik iets van tips zou kunnen geven als iemand me vraagt of er in de buurt iets te doen is ;-)
|
|
kim
|
30-7-2009 9:15:40
Je kan eventueel ze doorsturen tot in Breda.. is 20 min verder... eventueel roosendaal/rosada.. kalmthoutse heide is ook altijd iets en idd waarom niet het park van brasschaat... kunnen ze eventueel nog minigolfen of bootje varen als er kindjes bij zijn
mvg
|
|
kim
|
30-7-2009 9:15:42
Je kan eventueel ze doorsturen tot in Breda.. is 20 min verder... eventueel roosendaal/rosada.. kalmthoutse heide is ook altijd iets en idd waarom niet het park van brasschaat... kunnen ze eventueel nog minigolfen of bootje varen als er kindjes bij zijn
mvg
|
|
Linsay
2-10-2010
|
24-8-2009 12:01:10
hey mieke
kan je wat meer uitleg geven over hoe het ging de ceremonie en hoe laat en wat erna? begon direct jou receptie? wij trowuen ook in de groene jager :-)
|
|
Mieke
|
24-8-2009 14:57:29
Dag Linsay, ik stuur dit berichtje vanop huwelijksreis in Italië ;-). Onze trouw in de Groene Jager was in één woord fantastisch! We hadden het weer ook enorm mee, het was vorige week zaterdag. Ik was eerst een beetje bang dat het mss wat te warm zou zijn voor onze gasten, en zeker voor de oudere mensen, maar iedereen heeft zich super geamuseerd. Mijn schoonvader, die op voorhand gezegd had dat hij tegen 2u zeker naar huis zou gaan, is om 5u vertrokken, ter illustratie ;-). De ceremonie, die om twee uur begon, hebben we onder de boom gedaan. De vrouw van UVV die de ceremonie leidde stond achter een spreekgestoelte tegen de stam van de boom, wij zaten daar dan samen voor op een bankje, en de mensen zaten dan aan weerszijden van een rode loper onder de boom. Met dat warme weer en de schaduw van de boom kreeg je een hele leuke en intieme sfeer tijdens de ceremonie. Daarna was het dus de receptie. De ceremonie was om iets voor drie gedaan, en de receptie begon om halfvier. De meeste mensen die niet op de receptie waren uitgenodigd, maar wel op de ceremonie aanwezig waren zijn dan doorgegaan. De meeste zijn een terrasje gaan doen in Antwerpen. Sommigen zijn terug even naar huis gegaan, maar die waren van in de buurt. Er zijn wel een 7tal mensen die eigenlijk niet op de receptie waren uitgenodigd blijven hangen, maar uiteindelijk was dit niet erg, er was toch genoeg drank en hapjes, en er waren ook een 4tal mensen weg- of ziekgevallen op het laatste moment. Omdat het zo warm was, zaten er heel veel mensen aan de tafeltjes onder de boom, en de rest stond recht onder de boom. We hebben zo gemerkt dat je makkelijk meer dan 100 mensen in de schaduw van de boom kunt laten staan ;-). Om halfzes was de receptie afgelopen, en de gasten voor het avondfeest konden vananf zeven uur arriveren. In de tussentijd hebben we foto's laten maken in de tuin. Dat vond ik ook wel een voordeel aan de Groene Jager. Het is daar zo mooi dat he eigenlijk niet op locatie hoeft voor je foto's, wat bij ons ook niet ging, daarvoor was de tijd ietsje te krap ;) Om zeven uur kwamen de gasten voor het avondfeest dus toe, wat ellamaal heel vlot verliep. Het eten was enorm lekker (wij hadden het buffet De Groene Jager genomen), heb ook van veel mensen hier complimentjes over gehad. Ik was ook een beetje bang dat het veel te warm zou zijn in de zaal tijdens het dansfeest, omdat het plafond nogal laag is. Maar hier hebben we niet echt last van gehad. En onze gasten ook niet, want de dansvloer stond vol tot 5u! :-) Wij hadden trouwens Wim Kleyn als DJ, die ik ten zeerste kan aanraden. De dansvloer is nooit leeg geweest, en hij houdt ook erg rekening met je eigen muzieksmaak. Als je nog vragen moest hebben, mail dan maar naar mieketrekels@gmail.com. Ik ga nu samen met mijn kersverse man Firenze eens induiken ;-)
Groetjes,
Mieke
|
|
Linsay
2-10-2010
|
20-1-2010 13:47:03
hey mieke,
raar maar ontvang nu pas jouw bericht! amaai dat klinkt super! kijk al uit naar ons trouwfeest op 02/10/2010...heb nog wat vraagjes over de zaal,zal ze je doormailen. :-)
groetjes Linsay
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|