Terug naar overzicht
Hey,ik zou daar geen vervoer huren want naar schijnt vallen die nogal snel in panne.groetjes
hey, Wij hebben onze Amerikaanse schoolbus daar gereserveerd, wij hebben hier op het forum ook nare reacties gehad. Maar we hadden toen als ons voorschot betaald. Afwachten dus. Maar we hebben uit onze omgeving dan weer positieve reacties gekregen.Er zal wel niet elke keer iets mislopen zeker. En wij hebben alleen onze bus en een boeket om vooraan te hangen genomen, geen opdringend gedoe. Ze waren heel vriendelijk. Groetjes Cindy
Onze bus kwam ook van Antique Auto. Had achteraf ook veel negatieve reacties gelezen. Maar op 27/08/05 is alles perfect verlopen. Correcte service zonder gepush
Ik zou eerder naar Retro gaan in Antwerpen. Veel meer keuze in bussen en wagens, veel mooier onderhouden en bovendien nog goedkoper ook!
Mijn broer is vorig jaar getrouwd en hij had een oude Parijse bus van daar.Van de service op het moment van de reservatie weet ik niets af maar over de trouwdag zelf kan ik toch zeggen dat de bus niet in panne is gevallen (en als je dan weet dat mijn broer in Wihogne is getrouwd, toch wel 1,5 uur rijden van Kapellen met normaal vervoer). Er waren twee minpuntjes: de bloemversiering die ze gevraagd hadden was echt maar pover en zo goed als verwelkt en ook had men bij de reservatie beloofd dat het interieur van de bus nog vervangen ging worden voor het huwelijk en dat was niet gebeurd (er waren vieze vlekken op de stof enz).Maar verder was die chauffeur heel vriendelijk, de bus was proper (buiten de stoffen bekleding dan).Maar door die minpuntjes hebben wij wel besloten om bij The London Ceremony bus in Kapellen te gaan. Service bij reservatie viel echt zeer goed mee. Voor de trouwdag zelf is het afwachten.groetjes,catherine
hoi,Wij trouwen op 11/08/06 en hebben ook geinformeerd in Kapellen maar omdat het een heel eind is van Kapellen naar Brugge hebben we het dan niet gedaan want het ging ons uiteindelijk nogal duur uitkomen omdat we extra uren en kilometers gingen moeten bijbetalen!Ik kan je wel 'Ceremonie Roger' aanraden in Meulebeke( Zij staan trouwens ook op de trouwbeurs in Gent). Voor de gouden huwelijksjubileum van mijn grootouders hebben we daar een Parijse retro bus gehuurd(is intussen al 10 jaar geleden)en alles was picobello! Nu hebben wij ook voor onze trouw daar vervoer gehuurd. Er is een heel goeie service en als je een afspraak hebt gemaakt mag je eens in alle bussen, limo's enzo gaan zitten, je mag alles eens bekijken, zonder verplichtingen! Ze maken echt tijd voor je! Waar ik eigenlijk naar toe wil: onze ceremoniemeester en die van Kapellen zijn familie, hebben ze me toch gezegd. Dus ze hebben veel vervoersmiddelen die hetzelfde zijn. Zeker eens de moeite waard. Ik denk wel dat ze in Kapellen meer keuze hebben!Alvast ng veel succes met de zoektocht. Debra
Sofie,Ga er toch gewoon eens kijken.Hebben wij ook gedaan, en dat was niet zo meegevallen. Het was er precies een autopark, met allemaal voertuigen die recht naar het stort moeten...
Wij waren eerst ook bij het Bruidsparadijs langs geweest maar ik vond dat eerlijk gezegd echt niets. De auto's en bussen die daar staan moeten dringend eens gerestaureerd worden. Ik zou het niet vertrouwen. Ik vind dat die winkel dat al uitstraald. Als je daar binnenkomt kom je precies op een uitverkoop terecht. Wij hadden onze bus bij the London Cermony bus gereserveerd en alles is héél goed verlopen. Service voor en tijdens was perfect!!! Zeker een aanraderGroetjes,AnnAl 87 dagen gehuwd