Nu Online
Momenteel zijn er 462 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje & Publisher

23-9-2005 10:37:52
Hallo,

Ik heb gehoord dat de meeste hun misboekje in publisher maken. Hoe doen jullie dat? Ik ben al een hele dag aant proberen maar vind het een heel ingewikkeld programma.

Please help.

Tiziana

Tiziana
7-10-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 528

sonja
30-9-2005
 Meld misbruik23-9-2005 11:25:03

Hey Tiziana,

Heb het onze gewoon in Word getypt, in twee kolommen. Je moet dan wel juist uitrekenen, blad één starten op de rechterkant (2de kolom), tweede blad links (1ste kolom), derde blad rechts (2de kolom), ... Wij hebben in totaal acht bladen, dus vanaf het achtste blad moet je weer naar boven, maar dan in de lege kolommen typen. En dan komt je boekje prachtig uit wanneer je het rectoverso uitprint. Lijkt allemaal chinees om het zo uit te leggen, maar ik was op een goede dag volledig klaar.
Succes bij het maken van jullie boekje.

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik23-9-2005 12:15:56

Ik heb gewoon de tekst in Word getypt (versie 2000). Dan afgeprint in landscape als boekje, en gevouwd. Dan er met de hand paginanrs op geschreven, en alles in Word geknipt en geplakt hoe het moest komen. Even werk, maar niet zo moeilijk.

In de nieuwere versies van Word, kun je gewoon de tekst typen en de pagina-instelling als boekje instellen, en dan komt het er perfect uit. Bij mij lukte dit niet, wel de optie 'boekje', maar het printte niet juist uit.

Veerle
29-10-2005
 Meld misbruik23-9-2005 20:06:05

Je moet eerst tekstvakken tekenen op elk blaadje waarin je je tekst wil typen. Eens dat gebeurt is kan je gewoon typen. Je moet helemaal geen rekening houden met wat waar komt. Je kan gewoon doortypen, het programma drukt het zelf in de juiste volgorde af. Let wel op bij het afdrukken en kopiëren. Vraag even na in je kopiecenter hoe je de bladen moet steken.
Veel succes!
Veerle

Sofie
10-10-2005
 Meld misbruik25-9-2005 16:27:11

Hallo,

Wij hebben gewoon nagevraagd bij het copycenter hoe het moest en het was doodeenvoudig.

Gewwon de tekst afprinten op A4 daarmee naar hen gaan en zij steken het in de machine en het kwam er als boekje uit.
Pagina's in volgorde en al.
Het enigste wat we moesten doen was vouwen en klaar was kees.

Groetjes en veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...