TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
23-7-2009 12:49:51
Hey! Wij trouwen ook volgende week vrijdag!! En ook hier... geen stress! Vervelend is wel dat iedereen vraagt van 'En, hoe zit het met de zenuwen?', maar die heb ik dus niet echt... Nochtans heb ik gisteren plots nog extra champagne-glazen moet bestellen voor de receptie en zo... Maar allemaal zonder stress! Bij mij is alles wel al zo goed als in orde, dus ja... waarom zou ik dan stress moeten hebben? Alleen het weer vind ik wel wat ambetant, maar dat is nu eenmaal iets waar we niks aan kunnen veranderen, dus ja! Ik heb het precies nog niet goed door dat het volgende week al zover is. Heb jij dat ook? Je kijkt daar al maanden naar uit, en dat lijkt precies ook nog maanden te duren... Hihi!
Groetjes en succes, hé!
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
Sofie
19-9-2009
|
23-7-2009 13:02:32
Hoi,
Voor ons is het in september, nog 58 dagen en hier ook geen spatje stress... Iedereen vraagt er wel naar : " En gene stress, zie je t nog zitten al die voorbereidingen ?" Ik zit daar dan altijd met ne smile tot over mijn oren : zou niet weten waarom ik stress zou moeten hebben... Dus denk ook niet dat ik dat ga hebben de week voor de trouw... Geniet er van om zo zorgeloos te zijn, want van die stresskiekens zou je t nog ambetant krijgen ook ;-))
|
|
Lesley
7-8-2009
|
23-7-2009 13:17:24
Ik trouw op 07/08/09 en heb eigenlijk ook geen stress... Ook hier moeten nog wel wat dingen gebeuren, maar toch nog kalm... Ik kan wel niet geloven dat we binnen 3 weken al getrouwd zijn en het allemaal al gepasseerd is...
|
|
Karolien
1-8-2009
|
23-7-2009 13:33:41
Wij trouwen de dag erna, de 1e augustus. Ik voelde ook totaal geen stress, maar nu, sinds gisteren beginnen de kriebeltjes toch wel een beetje te komen. Niet om alles in orde te krijgen en zo (toch moet er nog veel gebeuren), maar gewoon het besef dat het al volgende week is en ik dat nog helemaal niet besefte ;-) Maar volgens mij beginnen de kriebeltjes nu ook te komen omdat echt iedereen er veel meer over bezig is en almaar vraagt hoe het met de zenuwen is en verwacht dat nu toch alles al in orde is :)
Karolien
|
|
tami
26-6-2010
|
23-7-2009 14:48:27
Hallo Kathy,
waarom zou je nou absoluut willen gaan stressen, terwijl je de uitzondering op de regel blijkt te zijn ?! Stress hoort helemaal niet bij een huwelijk, wèl bij een persoonlijkheid. Sommige mensen worden nu eenmaal superzenuwachtig bij het zien naderen van een dergelijk evenement, anderen niet. Mijn zus had ook lang niet alles klaar 2 weken voor haar huwelijk maar er was van stress niks te merken hoor ! Ze deed gewoon rustig verder. Jij bent blijkbaar ook zo iemand. Dus : houden zo ! Jij geniet tenminste van de periode "voor" ! Ik zou me dus geen zorgen om maken. En als het een troost kan wezen : je zenuwen niet meer de baas kunnen of slapeloze nachten beleven door de stress, is echt niet zo geweldig, denk ik ! Wees blij dat je er niet onder gebukt gaat :) Groetjes
. houden
|
|
heidi
|
23-7-2009 15:05:21
toen ik trouwde had ik vn tervoren ook geen zenuwen, ik had dat echter niet gedacht want toen de kalender steeds aftelde voelde ik me zenuachtig, maar een tweetal weken voor onze trouw was dit verdwenen, ik voelde me de laatste week wel wat raar, het gevoel dat het al bijna zover was was raar, en zelfs de dag tervoren had ik geen stress of zenuwen, nog goed geslapen ook (wel vroeger wakker dan normaal), ook op onze dag had ik geen stress, ik was van het gedacht dat alles is geregeld en wat er fout loopt kan je niet in de hand hebben, er was niet zoveel foutgelopen hoor, alleen was de mand met duiven zoek en de geschenkjes voor de kindjes aan de kerk, maar voor de rest hadden we stralend weer terwijl er regen voorspeld was enz... geniet er maar van, het gaat snel voorbij... www.heidienwouter.bruiloftsite.nl
|
|
Mieke
25-7-2009
|
23-7-2009 15:23:10
Hallo,
wij trouwen zaterdag en worden nerveus van de mensen die al meer dan een week vragen: en, zenuwen?? Waarom is het nodig? Alles is geregeld, we kunnen er toch niets meer aan doen nu... We gaan gewoon proberen te relaxen en te genieten. Zenuwen zijn denk ik nergens voor nodig... Denk wel dat ze de dag zelf misschien een beetje gaan toeslaan :-)
Mieke 25/07/09
|
|
Melissa
19-9-2009
|
23-7-2009 16:10:52
Lol, ik heb net hetzelfde. Ik ben zelf totaal niet zenuwachtig, maar ik word zenuwachtig van al die mensen die vragen of ik niet zenuwachtig ben.
Ik zie niet in waarom je zenuwachtig moet zijn. Dit is de dag van je leven, geniet ervan, blijf relaxed, en als er iets misloopt, so what?
Melissa (19/09/09)
|
|
Lindsey
14-8-2009
|
23-7-2009 22:57:52
ik trouw 14/08/09 en heb ook nog geen stress ... Vind het zelf soms ook een beetje jammer :( Moet nog veel organiseren enja ... Bedenk gewoon constant dat het vanzelf wel zal gaan ...
|
|
Inge
14-7-2009
|
23-7-2009 23:19:02
Hey, wij trouwen ook een dagje na jullie, op 1 augustus. Ondertussen is alles af en hoef ik alleen nog bloemstukken te maken de dag ervoor. Ik heb verlof dus ben al een paar weken lang elke dag bezig voor onze trouw. En eigenlijk ben ik ook nog niet zenuwachtig, ik lijk niet echt te beseffen dat het bijna zover is :-) Ik was een paar maanden geleden meer zenuwachtig dan nu, toen we nog vanalles moesten in orde brengen... Alleen nog duimen voor goed weer, en dan komt alles wel goed! Groetjes, Inge
|
|
Sylvie
16-10-2009
|
24-7-2009 11:39:08
Het is nog wel even maar ook hier geen spoor stress te bekennen. Alle regelingen zijn al getroffen en is het nu gewoon wachten. Ik snap ook niet wat sommige bruidjes bedoelen met 'het vele werk' dat ze nog hebben de week voor de huwelijksdag...Met de beste wil van de wereld kan ik niets bedenken :).
Sylvie 16/10/2009
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|