Nu Online
Momenteel zijn er 552 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat een gedoe allemaal/ traiteurs

23-7-2009 12:53:24
Ben het echt kotsbeu, moet effe van mijn hart. Wij gingen op onze trouw (12 sept 2009) een grote bbq geven aangezien we ook met wat genodigden zijn...

we hadden eerst traiteur 1(mag geen namen noemen)en kreeg zijn offerte maar niet toe, ale kwam ni inorde op papier.

dus gingen we op zoek naar een tweede mss stom maar via kapaza/aarschot maar de dagen gingen voorbij, hebben getracht 3 x af te spreken waar telkens bij hun kant iets tussen kwam. Wij zijn vriendelijk en verzetten steeds die data om alles inorde te brengen & ondertekenen.

We hadden gisteren afgesproken om 18u (4x al!) om 21u nog steeds niks, wij bellen en we zeggen nog maar onze naam & waarom ZE LATEN ONS NOG NIET EENS UITSPREKEN EN GOOIEN AF...

Vandaag ne mail er was iets gebeurd om 14h & was in het ziekenhuis nu dreigd m met ne advocaat erop te zetten omdat ik vindt dat dit geen service is, godweet gaat die persoon wel komen op onze trouw... aangezien er toch nog niets getekend enzo is nu wil hij een advocaat inschakelen hahahahahah, omdat het feest voor hem ni doorgaat

zo ziet ge maar dat veel mensen onbetrouwbaar zijn ipv betrouwbaar en dit terwijl ge allemaal maar betaald.
Zelf is er iemand dood kunde toch wel even zeggen van nu niet er is iets ernstig ik bel morgen terug

van respect gesproken!

beynen
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1182

joke
1-8-2009
 Meld misbruik23-7-2009 13:24:59

Als er niets op papier staat, dan zou ik mij niets aantrekken van zijn "dreigement" Dit is volgens mij een typisch geval van 'proberen gaat mee'. Ik wens hem alvast véél succes om jullie mondelinge overeenkomst (die er volgens jouw berichtje absoluut niet was) te bewijzen voor een rechtbank. succes met je zoektocht naar een andere traiteur onder het motto : derde keer, goede keer! kan jullie zaal niemand aanraden?!

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik23-7-2009 13:30:12

Mij lijkt dit toch maar een beetje raar hoor. Ik zou helemaal niet vertrouwen dat dit goed komt op je trouw ...

Een maal de relatie tussen de 2 pertijen verzuurt is komt dat niet meer goed.
Ik zou zeggen dat dit een mini-onderdeel van je trouw is, maar de catering !!!!

Ik zou nog iemand anders proberen te vinden. Je hebt toch nog niets getekend, dus hij kan je absoluut niets maken. Hou goed de data bij dat je oorspronkelijk afspraken had (liefst op papier of sms of e-mail) zodat je een bewijs hebt mocht het toch waanzinnig mis gaan. Je kan hiermee dan echt bewijzen dat het aan hun lag. Zoek iemand waarmee je direct nog een afspraak kan hebben en waarbij je je goed voelt.
Ik hoop dat dit in orde komt !

Veel succes

TINA
01/05/2010

Katleen

Meld misbruik23-7-2009 14:27:51

beynen
12-9-2009
 Meld misbruik23-7-2009 15:07:09

dat is het m juist het waren enkel datums om aftespreken wat er zoals juist moest gebeuren, prijs kortom alles te bespreken en dan konden we nog iemand anders gaan nemen (staat heel duidelijk in een mail van hun!)

en als het zoal begint vertrouw ik hun niet zeker niet op een feest, het is uiteindelijk toch een dag die bestemd is om voor de getrouwde te gaan onthouden heb ik echt geen zin in gezever...

Vindt het enkel spijtig dat je zelf een traiteur niet meer kan vertrouwen...

zon mensen maken ook de goeie ertussen kapot uiteraard, en ik heb ook al onverwachte dingen in mijn leven tegengekomen maar zo heb ik nooit gedaan hoor.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...