Terug naar overzicht
Als er niets op papier staat, dan zou ik mij niets aantrekken van zijn "dreigement" Dit is volgens mij een typisch geval van 'proberen gaat mee'. Ik wens hem alvast véél succes om jullie mondelinge overeenkomst (die er volgens jouw berichtje absoluut niet was) te bewijzen voor een rechtbank. succes met je zoektocht naar een andere traiteur onder het motto : derde keer, goede keer! kan jullie zaal niemand aanraden?!
Mij lijkt dit toch maar een beetje raar hoor. Ik zou helemaal niet vertrouwen dat dit goed komt op je trouw ...Een maal de relatie tussen de 2 pertijen verzuurt is komt dat niet meer goed. Ik zou zeggen dat dit een mini-onderdeel van je trouw is, maar de catering !!!!Ik zou nog iemand anders proberen te vinden. Je hebt toch nog niets getekend, dus hij kan je absoluut niets maken. Hou goed de data bij dat je oorspronkelijk afspraken had (liefst op papier of sms of e-mail) zodat je een bewijs hebt mocht het toch waanzinnig mis gaan. Je kan hiermee dan echt bewijzen dat het aan hun lag. Zoek iemand waarmee je direct nog een afspraak kan hebben en waarbij je je goed voelt.Ik hoop dat dit in orde komt !Veel succesTINA01/05/2010
dat is het m juist het waren enkel datums om aftespreken wat er zoals juist moest gebeuren, prijs kortom alles te bespreken en dan konden we nog iemand anders gaan nemen (staat heel duidelijk in een mail van hun!)en als het zoal begint vertrouw ik hun niet zeker niet op een feest, het is uiteindelijk toch een dag die bestemd is om voor de getrouwde te gaan onthouden heb ik echt geen zin in gezever...Vindt het enkel spijtig dat je zelf een traiteur niet meer kan vertrouwen...zon mensen maken ook de goeie ertussen kapot uiteraard, en ik heb ook al onverwachte dingen in mijn leven tegengekomen maar zo heb ik nooit gedaan hoor.