Terug naar overzicht
Oude Engelse dubbeldek: 700 euro.Weet ik van een vriendin. Zij had die bus een 3-tal uur.Was erg mooi en praktisch om iedereen vlotjes van de feestzaal naar gemeentehuis te brengen. Daarna naar kerk en dan weer naar gemeentehuis.Geen gedoe met parkerende wagens.
Bus voor 22 personen, oldtimer-achtig.€ 650 standaard, maar door meer kilometers en uren komen wij op € 850.
Wij hebben ook heel lang zitten zoeken.Wij hadden voor oude bussen gekeken (tot 25 man), maar daar kwam je al gauw aan 900-1000 euro voor het totaalplaatje (3 a 4u), afhankelijk van hoe ver je van de verhuurder af woont, en dat vond ik veel te duur. Ik geef toe dat we er wel een beetje te laat aan begonnen waren, en daarmee hadden we bij de iets goedkopere geen keuze meer.Daarna zijn we beginnen kijken voor wagens en limousines, maar dan zit je nog altijd rond de 400-450 euro voor 1 wagen...Uiteindelijk hebben we nu een wagen voor ons gevonden, en rijdt de rest gewoon met eigen wagens.Je kunt altijd aan de politie vragen om een aantal parkeerplaatsen vrij te houden voor de kerk voor de naaste familie (gratis). Dat hebben we dan ook zo gedaan.Karolien
hey sofie.Wij hebben een old timer bus gekozen. het is 750 euro. het is voor 28 pers. er zijn prachtige ploemstukken bij en het is voor 3u30.van ons is het wel veel kilometers. het is wel een prachtige bus. wanneer trouwen jullie?wil je nog iets weten met je maar mailen naar: bjornverplancke@hotmail.comgroetjes Evy
Mijn schoonbroer heeft een kever cabrio. Wij hebben ook beslist enkel die te vragen voor ons als bruidspaar. De rest van de suite komt met eigen auto's. Wij hebben namelijk elk drie broers en zussen. We zitten met een suite van 16 mensen. Als je daar allemaal vervoer moet voor gaan zoeken, wordt dat echt een dure zaak!
hey,wij gaan een limo huren.wij betalen 360 euro voor 4u.wij hebben ook maar 1 wagen besteld.groetjes Daisy25/09/2009
@Daisy: waar huur je die limo? En met hoeveel personen kun je erin? Zou 6 personen lukken nee zeker?Laten jullie de rest van de suite dan zelf rijden of vragen jullie vrienden om chauffeur te zijn of zo?
Hallo; Wij trouwen op 04/09 as en hebben een limo gehuurd.We kunnen er met 8pers. in voor max.6uur en twee flessen champ. voor maar 400e.
oeps kleine vergissing!We betalen 350e voor limo
hey,wij mogen er met 8 personen in.bij ons is dat dan wij ouders van mijouders van mijn ventjemijn getuigeen onze kindjes 3 en 6 jaarde rest rijd allemaal zelf.wij hebben deze besteld bij starlimo.even googlen.groetjes Daisy25/09/2009
Wij hebben een amerikaanse schoolbus, voor ongeveer 40 personen. Bloemstuk, 4 uur en 100km betalen wij 820 euro.je moet eens kijken bij het bruidsparadijs, ze hebben al bussen voor 500 euro of zo, afhankelijk hoeveel personen er in moeten kunnengroetjes
Waar heb je die limo gehuurd janny?