TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Isabel
28-8-2010
|
23-7-2009 21:21:42
dag Dorien,
ik ben volop bezig met ons boekje. Zou je het erg vinden om dat van jou eens door te mailen voor nog wat extra inspiratie of nieuwe teksten?
|
|
Sofie
19-9-2009
|
24-7-2009 8:29:18
Dit is ons openingsgebed :
Liefhebben is samen een uitdaging aanvaarden waarvan je weet dat ze de moeite waard is. Het is samen een stille weg verkennen, het is iets waar je verstand niet volledig bijkan, maar je hart doet bonzen. Liefhebben is je eigen ik voorbijlopen en naar de ander toegaan met de hoop dat hij je neemt zoals je bent, omdat je alleen niet aankunt wat je met twee kan. Liefhebben is nooit ophouden vergeving te vragen en te schenken, om zorgeloos van al het mooie te genieten. Liefhebben is de kunst die moet geleerd worden met veel geduld en liefde, en die pas groot is, als de één voor de ander alles over heeft.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
24-7-2009 15:07:24
Wij hebben dit:
Openingsgebed door de priester
Als twee wegen elkaar kruisen, en twee mensen besluiten samen op weg te gaan, als woorden niet hoeven, maar je elkaar ook in stilte kan verstaan, als het donker wordt en je voor elkaar licht tracht te zijn, als vriendschap liefde, en liefde vriendschap wordt, dan wil je samen gaan bouwen, bouwen aan iets moois. Vandaag willen Véronique en Robby de eerste steen leggen, en jullie mogen er met z'n allen getuige van zijn.
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
SOFIE
|
24-7-2009 22:04:13
Hier is het onze:
God van Liefde, Uit ontelbare mensen hebt Gij Sofie en Diego voor elkaar geroepen. Op hen rust nu de taak elkaar gelukkig te maken, voor elkaar een thuis te zijn. Help hen zorgzaam om te gaan met hun teer en kwetsbaar geluk. Wij vragen het U, voor vandaag, morgen en alle dagen van het leven, tot in de eeuwigheid. Amen.
|
|
Carolina
1-8-2009
|
26-7-2009 0:04:34
Dat van ons staat hieronder ook al wel vernoemd;
Liefhebben is samen een uitdaging aanvaarden waarvan je weet dat ze de moeite waard is. Het is samen een stille weg verkennen, het is iets waar je verstand niet volledig bij kan, maar je hart doet bonzen.
Liefhebben is je eigen ik voorbij lopen, en naar de ander toegaan met de hoop, dat hij je neemt zoals je bent, omdat je het alleen niet aankunt, wat je met twee kan.
Liefhebben is nooit ophouden vergeving te vragen en te schenken, om zorgeloos van al het mooie te genieten.
Liefhebben is de kunst die moet geleerd worden met veel geduld en liefde die dan pas groot is, als de één voor de ander alles over heeft.
Heer, wil je Carolina en Bart daarom steeds vergezellen van dag tot dag.
groetjes, Carolina
|
|
Petra
10-4-2010
|
26-7-2009 23:02:03
Hi Dorien,
Ik ben Petra. (Een vriendin van jullie Kathleen uit onze hogeschooltijd.) Echt grappig dat we elkaar hier tegenkomen!
Hééééél vééééél succes over een dikke twee weken he! Als ik tijd heb, kom ik wel kijken. Kan ik al ideetjes opdoen he!
Ik weet dat er in Loenhout al héél véél kindjes zijn die naar jouw trouwreceptie uitkijken! ;O)
Ik duim mee voor goed weer hoor !
Groetjes, Petra
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|