Terug naar overzicht
Als je een kleiner budget hebt, ga dan eens kijken bij de winkelketens zoals Esprit/Mexx of zo daar hebben ze veel jurkjes van zo'n 60-100 euro en zolang ze hetzelfde aanhebben is dat toch het belangrijkst hé!sofie15/05/10
Je kan het eens vragen aan je vriendinnen of ze dat zien zitten om de jurk zelf te kopen. Misschien willen ze dat wel doen als het niet te duur is(bv.gewone kleedjes in de solden, geen suitekledij) Maar je kan ze natuurlijk niet verplichten.Groetjes
Ik zou ze zeker niet verplichten om zelf de kosten te dragen. De vraag is natuurlijk of ze het zouden zien zitten... Uiteindelijk kunnen ze dan wel niet dragen wat ze zelf willen, maar krijgen ze wel een jurk kado... Wat denken jullie? Voorstellen of toch ieder zijn eigen keuze laten?
Hey Ines,Meestal vind je nog mooie en goedkope suitekledij in rue brabant te brussel, of andere winkels van Turken of Noord-afrikanen. zeer mooie kledij en ook nog een goede kwaliteit... enige vragen kan je mij contacterensophie.mellaerts@telenet.beGroetjes
Het hangt er wat vanaf hoe je vriendinnen eruit zien. Ik bedoel; klein, groot, dik, dun,goe voorzien,plat van voor, ... Als ze allemaal van hetzelfde kaliber zijn kan dit wel lukken maar anders ga je toch serieus moeten zoeken naar een jurk die bij iedereen wel wat leuk staat. Maar dat is iets dat je met je vriendinnen moet bespreken. Wij kunnen wel zeggen, heel leuk. Maar als er 1 is die zich daar niet goed bij voelt zou ik het al zeker niet doen. Dit gaat anders enkel spanningen geven binnen de vriendengroep. groetjes, Carolina