Terug naar overzicht
Hey Natasja,Dat zijn echt prachtige foto's! Proficiat met jullie huwelijk trouwens, maak er samen iets moois van!Waar zijn jullie foto's eigenlijk genomen? Het ziet er wel een toffe locatie uit!Groetjes!Hilde
Waw, wat een prachtig koppel, en heeeeeeeeel mooie foto's. Werkelijk prachtig gefotografeerd.Proficiat nog en geniet van jullie eerste weken.
Natasja,Je verlovingsring... MOOI!! :-)Ik heb net dezelfde!! :-)Mooie foto's en je ziet dat het een prachtige dag was...Veel geluk samen.Gr.Tess10.10.2009
Dag Natasja,jullie zagen er gewoonweg geweldig uit. En die foto's in dat fabriekspand zijn subliem!Geniet nog van jullie verdere leven samen.GroetenEva
Hallo,Echt mooie foto's! Doet me alleen nog meer verlangen naar onze grote dag!
bedankt voor de toffe reacties!!Ik kan maar 1 ding zeggen geniet geniet geniet!!!De foto's zijn genomen in de mijngebouwen in waterschei héél mooie omgeving xxx
een superdikke proficiat en heel veel geluk samen!! Ik wou dat het al volgend jaar was als ik naar jullie prachtige foto's kijk...
Prachtige foto's maar ik had ook niets anders verwacht met een fotograaf als Jef Celen :-) jammer dat hij op onze dag al bezet was.Die 2 harten aan huis met jullie namen en tekst erop vond ik heel mooi! Uit welk materiaal was dat gemaakt en welke tekst stond er in het rode stuk?
mooi mooi mooi ! prachtige ringen, supermooi koppel, echt een fijne herinnering !!Nathalie
Prachtige foto's, alles zag er echt supermooi uit!Nen dikke proficiat nogmaals! geniet ervan!xxxCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
@ibe dat waren 2 harten uit piepschuim onze papa had ze gemaakt we wisten daar zelf niets van. Onze zoontjes hadden het zogegzegd voor ons gemaakt dus dat tekstje ging ook over hen en over ons gezinnetje. xxx
WAUW... Wat een prachtige foto's...Wij trouwen op 10 april 2010. Ik vind jouw jurk prachtig !!! Ik ben al naar een bruidswinkel geweest, heb daar al een aantal jurken gepast, maar vond er geen enkele super. Maw zo één als die van jou zat er niet tussen. Mag ik weten van welk merk jouw jurk is? Zou ook zooooo graag in die stijl gaan. Alvast 1000X dank !Met zo'n mooie foto's zal het wel zalig nagenieten zijn.
Dat is een jurk van oni-onik. Normaal zat er nog een soort kant over de rok maar die zag ik niet graag.Ik heb hem gevonden in hasselt bij issa moda.Prijs was met sjaal 1055 euro xx veel zoekplezier xxx Staat ook op de site van oni-onik maar wel bij suitekleding denk ik.
HeyJouw foto's zijn toch in de mijngebouwen in Genk, waar nu ook de cinema is, niet? Moet je dit aanvragen op voorhand om daar foto's te mogen nemen?Groetjes!jullie zagen er trouwens prachtig uit, hele speelse jurk! :-)
Dat zijn de mijngebouwen in waterschei niet in winterslag.In winterslag mag het niet meer. Voor in Waterschei betaal je voor 1 a 1,5 uur 50 euro.Je moet dat aanvragen je moet eens googelen op Koolmijn dan kom je normaar op hun site uit.Je kan dan best even bellen of mailen xx