Terug naar overzicht
Misschien een fotoboek ?
Hallo,Ik heb in de AVA een boek gevonden met zwarte bladzijden. De kleur van de buitenkant was effen en verkrijgbaar in grijs, bruin, blauw en rood denk ik.Het is niet echt een typisch gastenboek, maar het kan er wel voor doorgaan :-) Wij gaan er ook laten inschrijven met een zilveren bic.Groetjes, Carolien
hey vero!!wij hebben ook een gastenboek met zwarte bladzijden. zoals carolien zei, idd in de AVA gevonden. bij ons ist ook naar analogie met onze uitnodigingen en eigenlijk het volledige thema van ons huwelijk, dat zwart/wit is.Groetjes Romina 07/08/09
Hallo,Wij hebben ons gastenboek in een winkel met hobby-/ knutsel-/ tekenmateriaal gekocht. De winkel heet Lucas. Officieel is het een schetsboek, maar dat zie je er niet aan. De kaft is bij ons zwart en je had de keuze tussen witte en zwarte bladen.Groetjes
Bedankt allen!Ik moet dus toch eens naar AVA (spijtig genoeg kan je niet via de website bestellen, er is in frankrijk geen AVA)Inge, die winkel Lucas, is dat in Roeselare?Vele groeten,Véro
een vriendin van mij is boekbinder en maakt dus boeken op uw maat, wit zwart of groen papier, maakt niet uit. Kaft kan in leer of wire o of met linnen, al dan niet bedrukt.Een echte aanrader, eventueel ook bijpassende fotodozenHilde Vande CapelleSneldruk BilkskeBilkske 1058000 Brugge050 33 25 00in de vakantie enkel open in de voormiddag