Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Sofie

24-7-2009 8:03:21
@ Sofie, die reageerde op mijn zoektocht naar vervoer: welke feestzaal hebben jullie in Merelbeke? Bij ons is het ook in Merelbeke: de Caipirinha, jullie?
Is dat busje van the weddingplanner Joris Temmerman? Wat is jullie ervaring met hem? Wij zijn ook nog op zoek naar een ceremoniemeester...
Els

Els
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 395

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik24-7-2009 8:18:20

Hoi,

Onze feestzaal is salons roskam.
Joris Temmerman is idd onze ceremoniemeester.
Tot nu toe nog maar 1 afspraak mee gehad en toen direct vastgelegd. Wij zijn nogal snelle beslissers als het op die dingen aankomt : bevalt het ons, ja, dan gaan we er mee door ;-)
Volgende week dinsdag eerste "bespreking", dus dan kan ik je misschien meer vertellen.
Wij zijn in eerste instantie voor hun busje gevallen.
Vonden het gezellig, niet allemaal achter elkaar en de stoelen hebben houdertjes voor een glas ;-))
Dus keuze combinatie busje en ceremoniemeester was gevolg. Denk zelfs dat zij hun busje alleen niet verhuren, maar ben niet zeker.
Vonden ook dat Joris een bepaalde uitstraling geeft en hij gaf ons het gevoel toch een "moderne" aanpak te hebben zonder het traditionele te verliezen.
Plus zoals gezegd zijn wij nogal snelle beslissers en hadden echt geen zin 5 ceremoniemeesters af te lopen om dan uiteindelijk geen keuze te kunnen maken.
Die mensen kennen hun job wel zeker ??

Eens gaan informeren kan nooit kwaad he !
Geniet van de voorbereidingen, echt dat jaar is voorbij voor je het weet !!

Als je hem aan het werk wil zien : 19/09/2009, we trouwen in de kerk van nieuwerkerken bij aalst.

Groetjes

Els
17-7-2010
 Meld misbruik24-7-2009 8:34:06

aha, dat is inderdaad mooi meegenomen dat jullie dan trouwen! Ik zal zeker eens komen kijken! We hebben volgende week een afspraak bij hem voor een eerste ontmoeting. Ben benieuwd!
Veel succes nog met de laatste voorbereidingen! Wil je me op de hoogte houden van jullie gesprek volgende week?

Alvast bedankt!
Els

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik24-7-2009 12:01:25

Zal eraan denken je woensdag een verslagje te bezorgen. Wij gaan dinsdag ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...