Terug naar overzicht
Dag Jessica,Ik weet niet waar in Limburg je een traiteur zoekt. Maar Jeurissen van Spouwen of Bart Claes van Diepenbeek zijn alvast de moeite waard.Groetjes,Sara
ook iki dat dit beamen! eventueel nog jaco in Lanaken.
Hey!Ik wou net dezelfde diensten doorgeven... :-) Ze zijn niet de goedkoopsten, maar leveren wel kwaliteit af!Succes!Els
Yep, wij hebben ook Jeurissen voor ons feest! Heel lekker eten, altijd ook meer als voldoende voor iedereen en super personeel...Qua administratie zijn ze misschien wat te "makkelijk", maar eens dat in orde is, kan je rekenen op een fantastisch feest... Sara08/08/'09
Traiteur Jeurissen in SPouwen. prijs kwaliteit heel goed! Ik heb er zelf6 jaar als student gewerkt dus vele trouwfeesten meegemaakt!GroetjesKatleen
Marc thys uit Genk héél goed en niet duur!!! Hij heeft een website. xx
Traiteur Jeurissen uit Spouwen is enorm aan te bevelen. Een van de besten zoniet de beste.
Ik weet natuurlijk niet goed wat je preies verwacht. Wij hadden een barbeque met een heel groot koud buffet. Het was echt superlekker. Hiervoor hadden de kok van de het Turks restaurant Anatolia onder de arm genomen. Allemaal zeer stipt & verzorgd en absoluut betaalbaar. Een echte aanrader!groetjes,Kim
Sorry even vergeten: Anatolia is in Genk. Ze doen heel veel feesten. groetjes,Kim
hallo,wij trouwen ook volgend jaar en wij zijn aan het overwegen een nederlandse kokin te vragen voor ons diner ofwel peter creemers van diner @ sauna in kinrooi, deze heeft op zijn site de menu mogelijkheden staan en je kan zelf ook je menu samenstellen van voorgerecht tot dessert en de prijzen staan erbij. Natuurlijk moet je een afspraak met hun maken en dan een prijs laten maken maar ze leveren heel lekker eten, we hebben er met nieuwjaar gebruik van gemaakt en viel heel goed mee en niet te duur dus...kijk maar eens op http://www.dinneratsauna.be/index.html
Dank jullie wel voor de info!Ik ga dit weekend bij traiteur Raf kijken in Heusden Zolder en als dit niet meevalt ga ik eens kijken bij diner @ sauna.Is toch wel een heel gedoe om te trouwen hehe maar is ook wel heel leuk om alles te organiseren. ;-)