Nu Online
Momenteel zijn er 512 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst Bij Wegwerpcamera

24-7-2009 13:58:49
Hallo bruidjes,

Nog 3 weken op de teller. Spannend hoor. Ik heb een wegwerpcamera voorzien voor op elke tafel. Nu had ik hier graag een leuk tekstje of gedichtje bijgezet. Heeft er iemand voorbeelden of ideetjes?

Alvast bedankt.

Ilse
14/08/2009

Ilse
14-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 2459

Natasja
4-7-2009
 Meld misbruik24-7-2009 21:07:43

van mooie dingen en gekke bekken mag je heel veel foto's trekken, zo weten wij nadien wat we niet hebben gezien.Druk op de flash en wacht opt groene licht anders is alles onderbelicht. of zoiets was het toch denk ik xxx

katty
5-6-2010
 Meld misbruik25-7-2009 22:09:25

Wij willen vanavond iederéén op het plaatje
en daarvoor dient dit tafelcameraadje,
maak foto's van mooie momenten en gekke bekken,meer vragen we niet zolang je maar binnen het kadertje schiet!Druk op flits en wacht op groen licht anders is alles onder belicht.
Zo weten we nadien,wat we nadien wat we niet hebben gezien.
Katty

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...